bram162

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Recycle. Reuse. Repair. Reduce.

vodafone maakt reclame met Recycle. Reuse. Repair. Reduce. nu heb ik een Iphone 6 werkt fantastisch ben ik blij mee , wat verbaast me nu !! de my vodafone app werkt dus al een hele tijd niet meer voor een Iphone 6 , goede reclame van Vodafone om langer met je oude toestel te doen , moeten ze wel ff de App weer werkend maken voor de I phone 6 , ik krijg wel iedere keer een bericht dat ik mijn verbruik kan nakijken in de App die dus niet werkt ! kortom geweldige reclame van Vodafone die voor mij niet werkt !! groet Bram.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes

Hoi en welkom,

 

dat heeft waarschijnlijk hier mee te maken: iOS versies: welke update kan ik op mijn iPhone of iPad installeren? (iculture.nl) je iphone kan de nieuwste versie van iOS niet meer updaten, voor een bedrijf is het gewoon weg niet rendabel om oude updates te blijven doen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes

Hoi en welkom,

 

dat heeft waarschijnlijk hier mee te maken: iOS versies: welke update kan ik op mijn iPhone of iPad installeren? (iculture.nl) je iphone kan de nieuwste versie van iOS niet meer updaten, voor een bedrijf is het gewoon weg niet rendabel om oude updates te blijven doen. 

bram162
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

ja dat had ik ook al gelezen en opgemerkt , maar dan moet vodafone ook géén reclame maken om oude toestellen te blijven gebruiken vooral omdat ze zelf hun spullen (APP) niet in orde hebben , een beetje misleiding naar de klant toe , een beetje service had ook geen kwaad gekund , toch? wel geld verdienen naar de klant toe , maar zelf géén geld besteden om je spullen op orde te houden !!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic