1
Vraag
2
Reacties
suush

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oude telefoon gaat kapot voordat nieuwe telefoon ontvangen is.

Goedemiddag,
Dinsdagavond heb ik na een verlopen abonnement (mocht in september al) weer mijn abonnement verlengd, hierbij ook gelijk een iphone 15 uitgezocht en deze Garant Top laten verzekeren.

Ik heb deze telefoon nog niet ontvangen en in gebruik genomen, hij is wel al verstuurd, echter is het abonnement wel al geactiveerd, de esim staat nog in aanvraag.

Helaas wil nu mijn huidige iphone 12 sinds woensdagavond niet meer opladen en ben ik benieuwd of ik nu nog aanspraak kan maken op mijn huidige verzekering die ik hier ook altijd bij gehad heb ook de Garant Top.
Ik lees overal dat de opzegtermijn een maand is dus verwacht ook dat het nog kan. 

Heeft iemand een idee hoe ik dit nu het beste kan aanpakken? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3125Posts
  • 921Oplossingen
  • 1058Likes

Hi @suush, goedemorgen en welkom hier!

Zo te lezen heb je precies op het juiste moment jouw abonnement verlengd en een nieuw toestel gekozen, aangezien jouw iPhone 12 een dag later ineens niet meer wil opladen. Ik heb jouw vraag intern even uitgezet. Het oude toestel blijft verzekerd tot de verlenging ingaat. Op basis van jouw gegevens zie ik dat het nieuwe abonnement (en verzekering) actief staan sinds 7 mei 2024. Helaas kun je dus niet meer gebruik maken van de oude verzekering voor jouw iPhone 12. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3125Posts
  • 921Oplossingen
  • 1058Likes

Hi @suush, goedemorgen en welkom hier!

Zo te lezen heb je precies op het juiste moment jouw abonnement verlengd en een nieuw toestel gekozen, aangezien jouw iPhone 12 een dag later ineens niet meer wil opladen. Ik heb jouw vraag intern even uitgezet. Het oude toestel blijft verzekerd tot de verlenging ingaat. Op basis van jouw gegevens zie ik dat het nieuwe abonnement (en verzekering) actief staan sinds 7 mei 2024. Helaas kun je dus niet meer gebruik maken van de oude verzekering voor jouw iPhone 12. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic