Jorikbvdh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

OneNumber beschikbaar voor Samsung galaxy Watch 4?

  • Is het mogelijk om mijn Samsung watch 4 4G te koppelen met mijn abonnement? Mijn telefoon ondersteund nog geen E-Sim. Moet ik daar een ander abonnement voor afsluiten,  en moet het horloge hetzelfde nummer hebben?

Kan iemand me helpen,  of heb ik de 4G watch voor niets gekocht en had ik ook de Bluetooth variant kunnen kopen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Jorikbvdh 

Vooralsnog ondersteunen we op dit moment alleen OneNumber i.c.m Apple Watches. In de toekomst willen we dit ook zeker mogelijk maken voor smartwatches voor Samsung. Hiervoor is nog geen datum bekend, maar zodra daarover meer bekend is dan zullen we dit delen via de gebruikelijke kanalen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Jorikbvdh 

Vooralsnog ondersteunen we op dit moment alleen OneNumber i.c.m Apple Watches. In de toekomst willen we dit ook zeker mogelijk maken voor smartwatches voor Samsung. Hiervoor is nog geen datum bekend, maar zodra daarover meer bekend is dan zullen we dit delen via de gebruikelijke kanalen.

maikelvanmeurs

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Enig idee waarom dit zo lang duurt? Als je dan kijkt blijkt Vodafone dit in de uk al 3 jaar geleden te hebben. Dan heb je toch de technologie om dit in orde te maken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic