Wendy D

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nieuw toestel, hoe te starten met overzetten

Deze week heb ik mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel, een iphone 13. Ik had een iphone 8.

 

Nu wil ik mijn nieuwe toestel in gebruik nemen. Wat doe ik eerst: simkaart overzetten of alle gegevens (twee toestellen naast elkaar leggen en via bluetooth verbinding laten maken) overzetten?

 

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Wendy D 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst gefeliciteerd met je nieuwe toestel. Wat je als eerst doet is nog even een backup maken van je oude toestel, meestal gaat dit vanzelf maar het is aan te raden om dit handmatig ook nog even te doen. 

Ik kan je wel een heleboel goede tips geven, maar ik denk dat deze website het al prima uitlegt. Er zijn 3 manieren om het te doen: 1, Draadloos overzetten met 'Begin Direct' - 2, iPhone overzetten met iCloud - 3, Overzetten via Mac of Windows computer.

Die deze pagina voor meer informatie en instructies:
https://www.iphoned.nl/tips/iphone-overzetten-itunes-icloud/

Bekijk in context

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Als je nog gewoon een actieve simkaart hebt dan zou ik hem er uithalen en gelijk in je nieuwe telefoon stoppen. Dan kan die ook gelijk contact maken met Vodafone. Maar achteraf mag ook 🙂 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Wendy D 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst gefeliciteerd met je nieuwe toestel. Wat je als eerst doet is nog even een backup maken van je oude toestel, meestal gaat dit vanzelf maar het is aan te raden om dit handmatig ook nog even te doen. 

Ik kan je wel een heleboel goede tips geven, maar ik denk dat deze website het al prima uitlegt. Er zijn 3 manieren om het te doen: 1, Draadloos overzetten met 'Begin Direct' - 2, iPhone overzetten met iCloud - 3, Overzetten via Mac of Windows computer.

Die deze pagina voor meer informatie en instructies:
https://www.iphoned.nl/tips/iphone-overzetten-itunes-icloud/

Wendy D
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel voor je snelle reactie met handige tips.

 

Het overzetten an sich, kom ik wel aan uit. Maar op welk moment verwissel ik de simkaart, dus haal ik hem uit de oude iphone en stop ik hem in de nieuwe iphone? Is dat voor het overzetten van de gegevens of erna?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Als je nog gewoon een actieve simkaart hebt dan zou ik hem er uithalen en gelijk in je nieuwe telefoon stoppen. Dan kan die ook gelijk contact maken met Vodafone. Maar achteraf mag ook 🙂 

Wendy D
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Super, bedankt!

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic