1
Vraag
2
Reacties
xJBx

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Melding 'Sim bijwerken' op Samsung toestel met eSIM

Halle,

 

Sinds deze week een nieuwe telefoon(Samsung 54) binnen gekregen Via Vodafone en daarbij ook een eSIM.
Na installatie kan ik gewoon bellen en interneten, alleen als ik mijn telefoon opnieuw opstart krijg ik een pop-up met als kop SIM's bijwerken. Maar wat ik ook probeer deze melding blijft terug komen als ik mijn telefoon opnieuw opstart. ik heb een foto bij gevoegd van de pop-up.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
xJBx
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Ik heb contact gehad met Samsung en dit is een normale melding. Dit is om de sim up-to-date te houden, en is daarom ook van belang dat je dan wel op bijwerken klik.

Bekijk in context

6 Reacties 6
xJBx
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Had deze vraag ook uitgesled op het Ziggo Forum en daar kreeg ik het volgende antwoord:

 

Dit is een standaard melding bij het heropstarten van de telefoon. Dat krijgen meerdere gebruikers van Samsung telefoons met een E-Sim te zien.

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 171Posts
  • 13Oplossingen
  • 50Likes

@xJBx 

Je zou eventueel je oude Sim in toestel doen dan je nummers exporteren naar de cloud of opslag die aanwezig is, daarna stop je de eSim er in dan importeer je de gegevens naar je eSim zodat alles is overgezet, misschien dat je dan van de Melding af bent.

xJBx
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Zal hier eens na kijken zodra ik hier even de tijd voor heb, bedankt voor de suggestie. 

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 171Posts
  • 13Oplossingen
  • 50Likes

Bij Ziggo heb ik de vraag niet gezien, was hier toevallig even in de buurt.

Maar Maandag tot Vrijdag zijn er gelukkig weer Vodafone medewerkers aanwezig 

 

Vermeld graag postcode en huisnummer in je Vodafone community profiel Deze zijn niet openbaar te zien, dan kan een Vodafone Community Medewerker gelijk de juiste gegevens erbij pakken en je sneller helpen als ze het topic benaderen
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.vodafone.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

xJBx
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Ik heb contact gehad met Samsung en dit is een normale melding. Dit is om de sim up-to-date te houden, en is daarom ook van belang dat je dan wel op bijwerken klik.

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 171Posts
  • 13Oplossingen
  • 50Likes

Dank je wel voor de terugkoppeling voor de Vodafone medewerker ook goed om te lezen. Ook voor ons als klant 😊

xJBx
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Had deze vraag ook uitgesled op het Ziggo Forum en daar kreeg ik het volgende antwoord:

 

Dit is een standaard melding bij het heropstarten van de telefoon. Dat krijgen meerdere gebruikers van Samsung telefoons met een E-Sim te zien.

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 171Posts
  • 13Oplossingen
  • 50Likes

@xJBx 

Je zou eventueel je oude Sim in toestel doen dan je nummers exporteren naar de cloud of opslag die aanwezig is, daarna stop je de eSim er in dan importeer je de gegevens naar je eSim zodat alles is overgezet, misschien dat je dan van de Melding af bent.

xJBx
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Zal hier eens na kijken zodra ik hier even de tijd voor heb, bedankt voor de suggestie. 

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 171Posts
  • 13Oplossingen
  • 50Likes

Bij Ziggo heb ik de vraag niet gezien, was hier toevallig even in de buurt.

Maar Maandag tot Vrijdag zijn er gelukkig weer Vodafone medewerkers aanwezig 

 

Vermeld graag postcode en huisnummer in je Vodafone community profiel Deze zijn niet openbaar te zien, dan kan een Vodafone Community Medewerker gelijk de juiste gegevens erbij pakken en je sneller helpen als ze het topic benaderen
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.vodafone.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

xJBx
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Ik heb contact gehad met Samsung en dit is een normale melding. Dit is om de sim up-to-date te houden, en is daarom ook van belang dat je dan wel op bijwerken klik.

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 171Posts
  • 13Oplossingen
  • 50Likes

Dank je wel voor de terugkoppeling voor de Vodafone medewerker ook goed om te lezen. Ook voor ons als klant 😊

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic