1
Vraag
2
Reacties
Levente

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet bellen of ontvangen

Mijn telefoon is onlangs uit mijn zak gevallen en enkele dagen kwijt geweest. De vinder heeft hem toen aan mij teruggegeven.

 

Er was enige schade aan het scherm, maar alles leek verder prima te werken. Ik blijk echter niet te kunnen bellen of ontvangen. Ik heb een nieuwe SIM-kaart aangevraagd, maar het probleem blijft. Ook als ik de SIM in een andere telefoon steek, kan ik niet bellen of ontvangen. Bij een oproep krijg ik de melding: "het nummer dat u probeert te bereiken is geblokkeerd" - vervolgens hangt 'ie op. Ook in Safe Mode kan ik niet bellen.

 

SMS ontvangen en datagebruik op 4G kan wel. 

 

Is er misschien iets wat ik in de instellingen kan veranderen om dit probleem te verhelpen. Of is de telefoon misschien bij de val zo beschadigd dat er iets vanbinnen stuk is gegaan? Zouden jullie dan een (kostbare) reparatie aanraden of kan ik beter een nieuw toestel aanschaffen?

 

Ik hoor het graag en alvast bedankt voor de hulp,

 

Levente  

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Levente 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend allemaal en fijn dat je hem terug hebt. Echter, mijn advies is om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone of even langs een Winkel te gaan. Eigenlijk zou ik alle twee doen! Voor het nummer, want je zegt dat Vodafone aangeeft dat deze geblokkeerd is, zou ik even bellen, of een chat starten, met de klantenservice en vragen of je nummer wel weer goed is vrijgegeven. Ik ga er vanuit dat je een abonnement hebt, dan kunnen ze bij de klantenservice je daarmee wel helpen. En voor je scherm, daarvoor kan je het beste even langs een winkel lopen. Die mensen kunnen je toestel bekijken en zien of er nog iets mee te doen is. Deze mensen kunnen je ook advies geven of het beter is om een nieuwe aan te schaffen.

Als het makkelijker is dan kan je natuurlijk ook gelijk langs een winkel gaan, daar kunnen ze je ook helpen met het uitzoeken van je geblokkeerde nummer. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Levente 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend allemaal en fijn dat je hem terug hebt. Echter, mijn advies is om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone of even langs een Winkel te gaan. Eigenlijk zou ik alle twee doen! Voor het nummer, want je zegt dat Vodafone aangeeft dat deze geblokkeerd is, zou ik even bellen, of een chat starten, met de klantenservice en vragen of je nummer wel weer goed is vrijgegeven. Ik ga er vanuit dat je een abonnement hebt, dan kunnen ze bij de klantenservice je daarmee wel helpen. En voor je scherm, daarvoor kan je het beste even langs een winkel lopen. Die mensen kunnen je toestel bekijken en zien of er nog iets mee te doen is. Deze mensen kunnen je ook advies geven of het beter is om een nieuwe aan te schaffen.

Als het makkelijker is dan kan je natuurlijk ook gelijk langs een winkel gaan, daar kunnen ze je ook helpen met het uitzoeken van je geblokkeerde nummer. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic