Hallo @TK2 , welkom op onze Community. Fijn dat je een topic hebt aangemaakt wanneer je tegen dit probleem aanloopt. Natuurlijk helpen wij je hier graag mee. Ik zie in je gegevens dat je vorige toestel nog geregistreerd staat op je account. Graag leg ik je stap-voor-stap uit hoe je deze eSIM kunt overzetten op je nieuwe toestel.
Zo zet je de Digitale eSIM over naar een nieuw toestel:
-Wacht nog even met het verwijderen van de eSIM op je oude toestel.
-Installeer de Vodafone & Ziggo app op je nieuwe iPhone en log in.
-Zorg ervoor dat je oude toestel verbonden is met internet. Verwijder de eSIM via de instellingen van je toestel.
-Open de app op je nieuwe toestel.
-Ga naar Producten - Toestel & Sim.
-Je ziet dan dat de eSIM klaar staat om te activeren.
Kom je er niet uit?
We helpen je graag verder. Neem hiervoor contact op met de klantenservice , start een Messenger gesprek via de tekstballon in onze Vodafone & Ziggo app of kom langs in één van onze winkels.