Enyoii

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

E-sim op de samsung galaxy watch 5 met red together

Ik heb dus gister de Samsung Galaxy Watch 5 binnengekregen en ben benieuwd of hiervoor een e-sim is.

Ik zit in een Red Together abonnement en zou dan mijn nummer willen koppelen aan die e-sim.
Bij deze de vraag of dit mogelijk is of eventueel in de toekomst komt?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Enyoii 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een berichtje vanuit Vodafone, 2 weken geleden:
Ah, wat een super toffe gadget! Helaas is deze (nog) niet te gebruiken in combinatie met een Vodafone abonnement. Ik moet je hierbij dan ook teleurstellen. Onderstaand statement is hierbij nog steeds van toepassing: 

Voorlopig biedt Vodafone geen ondersteuning voor de e-sim op smartwatches. Uiteraard volgen wij ontwikkelingen in de markt en kijken daarbij naar de wensen van de klant. Indien wij ons aanbod hierop aanpassen zullen wij onze klanten hierover informeren. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Enyoii 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een berichtje vanuit Vodafone, 2 weken geleden:
Ah, wat een super toffe gadget! Helaas is deze (nog) niet te gebruiken in combinatie met een Vodafone abonnement. Ik moet je hierbij dan ook teleurstellen. Onderstaand statement is hierbij nog steeds van toepassing: 

Voorlopig biedt Vodafone geen ondersteuning voor de e-sim op smartwatches. Uiteraard volgen wij ontwikkelingen in de markt en kijken daarbij naar de wensen van de klant. Indien wij ons aanbod hierop aanpassen zullen wij onze klanten hierover informeren. 

Enyoii
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

oh okee, vast overheen gelezen. Dankjewel!

Woudstraatje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Wanneer komt deze esim mogelijkheid?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic