1
Vraag
2
Reacties
RichBouw

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dual sim Iphone 12

Ik heb op dit moment alleen een zakelijke telefoon met een KPN abonnement (4g). Graag wil ik privé een abonnement nemen met een iPhone 12. Hierbij wil ik het privé abonnement op een eSim laten zetten zodat ik de simkaart van mijn werk in de  iPhone 12 kan stoppen en maar een telefoon heb met twee telefoonnummers. Ik begrijp echter dat bij het gebruik van dual sim beide simkaarten terugvallen naar 4G-snelheden. Er zou een oplossing van Apple komen, maar ik kan niet terugvinden of deze er inmiddels ook is.

 

Zijn er verder nog nadelen van dual sim bij een iPhone 12?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @RichBouw 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

In iOS 14.5 voegt Apple de nog ontbrekende functie toe om 5G te kunnen gebruiken in combinatie met dualsim. Het was tot op heden niet mogelijk om 5G te kunnen gebruiken als je twee simkaarten (een fysieke simkaart en een eSIM) geinstalleerd hebt. In iOS 14.5 lost Apple dat op, zodat je op beide lijnen gebruik kunt maken van de 5G-verbinding. Voorwaarde is wel dat de provider en het abonnement geschikt moeten zijn voor 5G.

Het is dus mogelijk en het werkt gewoon want nu is er al iOS 14.6. Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @RichBouw 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

In iOS 14.5 voegt Apple de nog ontbrekende functie toe om 5G te kunnen gebruiken in combinatie met dualsim. Het was tot op heden niet mogelijk om 5G te kunnen gebruiken als je twee simkaarten (een fysieke simkaart en een eSIM) geinstalleerd hebt. In iOS 14.5 lost Apple dat op, zodat je op beide lijnen gebruik kunt maken van de 5G-verbinding. Voorwaarde is wel dat de provider en het abonnement geschikt moeten zijn voor 5G.

Het is dus mogelijk en het werkt gewoon want nu is er al iOS 14.6. Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. 

RichBouw
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de snelle reactie!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic