1
Vraag
2
Reageer en help mee
Wilco07

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bufferen/ haperen van radio app

Hallo.

Al lange tijd luister ik radio via de radio 5 app en de radio 10 app. Een aantal jaar met de Galaxy S5 Neo en sinds een paar weken met een Samsung A52. Nu had ik met de Galaxy S5 Neo dat beide app's "hakkelen". Dus bv. het geluid stopt steeds even. Er gaat niets verloren maar komt later. Als je een nummer luistert dat b.v. 2,5 minuten duur dan doet de app er 4 minuten over. App loopt dan ook op een gegeven moment "achter". Opnieuw de app starten helpt maar even.

Ik had de S5 al een paar jaar, dus tijd voor een nieuwe telefoon. Het werd de Samsung A52. Nu heb ik het toestel een kleine maand in gebruik en nu gebeurt het zelfde weer. Dus beide app's hakkelen.

Als ik naar de site van radio 10 of naar de site van Radio 5 ga en ik druk op online luisteren, dus zonder de app, dan heb ik geen enkele onderbreking. Wat is hier aan de hand, en wat is een mogelijke oplossing? Wie heeft dit probleem ook.

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Wilco07 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit geeft aan dat het niet lekker gaat met de voorraad. Hier kan Vodafone weinig aan doen. Ik raad je aan om een klacht indienen bij de app makers. Want je zegt dat het via de site wel goed gaat. Dan is er dus iets mis met hun app! Even bij die makers je klacht indienen en melden met welke telefoon, welke update en versie van de app je gebruikt. Dan kunnen ze daar een onderzoek instellen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic