1
Vraag
2
Reacties
Jan houben

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Android 11 update , zorgt voor niet werkende hotspot op mijn Motorola one vison

Blijkt geen goede match vodofone en Motorola, zelfde update bij een Motorola zoom met KPN abo geen problemen met hotspot

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan houben
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Inmiddels contact gehad met Motorola, kreeg te horen dat de bug met een kleine update verholpen zou worden, op welk termijn kon men niet zeggen.

Ga ervan uit dat dit een Motorola fix is, jammer dat deze Vodafone motorola altijd elkaar de schuld geven.

Wij als gebruiker kunnen steeds maar wachten tot een van de partijen zich de moeite neemt om het probleem op te lossen. In mijn geval is dat Motorola die zich de moeite neemt, maar zeker weten doe ik dat niet

 

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Jan houben 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Er is een soort haat liefde verhouding tussen Motorola en Vodafone. Zoals je weet zijn er ook problemen met ING app en Motorola en daar zie ik ook nog geen verbeteringen in. Eigenlijk hoop ik nu dat dit probleem wel is opgelost, hoop dat iemand dit kan melden, na deze update. Maar goed, het is natuurlijk erg vervelend dat je geen werkende hotspot meer kan aanmaken. Heb je het toestel al eens uitgezet en weer aan, of even vliegtuigmodes en dan weer terugzetten en eventueel proberen om een ander netwerk te kiezen en dan weer terug te gaan naar Vodafone. Misschien hotspot uitzetten, nieuw wachtwoord en dan weer aan? 

Ik noem maar even dingen, misschien heb je dit allemaal al gedaan, wil je dit dan laten weten. Er zijn hier mensen van Vodafone online, zoals @Lycke en @Alex, en zie kunnen dan het probleem doorgeven. Ze geven dan ook gelijk door wat jij allemaal al hebt uitgeprobeerd, hoe meer informatie ze krijgen, hoe beter. Dus ook even melden welke Motorola en dingen die belangrijk zijn om te weten. Daar help je ze enorm mee en dan kunnen ze het weer bij de juiste afdeling leggen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

geen info... delete!

Jan houben
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Inmiddels contact gehad met Motorola, kreeg te horen dat de bug met een kleine update verholpen zou worden, op welk termijn kon men niet zeggen.

Ga ervan uit dat dit een Motorola fix is, jammer dat deze Vodafone motorola altijd elkaar de schuld geven.

Wij als gebruiker kunnen steeds maar wachten tot een van de partijen zich de moeite neemt om het probleem op te lossen. In mijn geval is dat Motorola die zich de moeite neemt, maar zeker weten doe ik dat niet

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic