Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

My Vodafone: aanmaken account na overstap lukt niet

Ben je naar ons overgestapt met jouw mobiele nummer en wil je My Vodafone gaan gebruiken? Top! Daar is echter wel één voorwaarde aan verbonden: jouw mobiele nummer moet actief zijn op ons netwerk.
 

Voor het aanmaken van een account heb je een actief mobiel nummer én abonnement nodig van Vodafone. Check daarom het sms’je dat je hebt ontvangen van ons na het afsluiten van je nieuwe abonnement. Daarin vind je datum waarop je mobiele nummer op ons netwerk actief wordt. 
Na deze datum activeer je heel eenvoudig je account van My Vodafone. Ligt deze datum voor jou nog in de toekomst? Wacht dan met het aanmaken van je account. 

Is je nummer wel al actief? Volg voor uitleg het stappenplan in dit topic

Zijn er andere redenen waarom het aanmaken niet lukt? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community helpt je graag! 

6 Reacties
janicevermeer13

Meekijker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

Mijn probleem is het volgende. Ik ben jaren geleden een klant bij jullie geweest en daarna een aantal jaren bij een andere provider geweest. Sinds bijna 2 jaar nu weer terug bij Vodafone.

Ik ben al bijna 2 jaar af en aan aan het proberen om mijn gegevens online in te kunnen zien of in te kunnen loggen op de app. Ik kan inloggen maar zie geen gegevens of facturen, kan geen bundels aanzetten. Helemaal niets. Ik heb ook al een paar keer contact gehad met jullie, maar de oplossingen die worden aangedragen werken niet voor mij. Is er iemand die dit voor mij in orde zou kunnen maken? Ik wil graag mijn buitenland bundel aanzetten maar dat kan dus niet en dat maakt dat ik hoge kosten moet maken voor mijn internet en bellen.

Mvg klantnummer 371363070

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3117Posts
  • 917Oplossingen
  • 1051Likes

Hi @janicevermeer13
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat een gekke situatie zeg! Laten we kijken of we dit samen kunnen oplossen, want het is wel zo handig als je zelf in My Vodafone alles kunt inzien en eventuele bundels kunt activeren. Wanneer ik zoek op je klantnummer, dan krijg ik de melding dat er geen My Vodafone account is gekoppeld. Ik heb dan ook zo'n vermoeden dat jouw vroegere account bij ons nog is gekoppeld. Dat zou namelijk direct verklaren waarom je ook helemaal niets kunt inzien van je abonnement. 

Dit zoek ik graag verder voor je uit! Wil je mij in een privébericht de gebruikersnaam toesturen waarmee je inlogt in My Vodafone? Je kunt dit doen door naar je inbox te gaan, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 🙂

janicevermeer13

Meekijker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Cecilia 

Ik ben blij dat je me wilt helpen. Maar ik zou niet eens weten hoe ik een privébericht moet opstellen. Zou je me hierbij kunnen helpen? Ik kan het niet vinden.

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 16Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

Daar willen we je zeker mee helpen @janicevermeer13 Als je rechtsboven naar je postvak gaat (envelopje) dan kun je daar kiezen voor een nieuw bericht, typ in het vak 'Verzenden naar' de moderator naar wie je dit bericht wilt versturen. 

janicevermeer13

Meekijker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mariska, 

Op deze pagina bovenaan... heb ik geen envelopje, geen postvak in icoontje. Is er een andere manier waarop ik de informatie aan jullie kan doorgeven?

 

 

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 16Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

@janicevermeer13 Wat gek dat het niet wil lukken. Je mag de gevraagde informatie ook mailen naar community@vodafoneziggo.com dan komen we er zo snel mogelijk op terug. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic