Paula V

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is het nummer 31654501233 van Vodafone?

Ik ben vandaag een 4 tal keren gebeld door +31654501233. Als ik mijn voicemail beluister dan hoor ik een computerstem dat ik een Security issue heb. 
kan ik dit nummer blokkeren?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 108Posts
  • 24Oplossingen
  • 18Likes

Dag @Paula V en welkom op de Comunnity! Altijd goed om na te vragen wat je met zulke nummers en de berichten ervan kan doen.

Het nummer +31654501233 is afkomstig van Vodafone Voicemail. Je hebt mogelijk niet afgeluisterde berichten. Het advies is om dit nummer niet te blokkeren, want dit nummer geeft alleen een notificatie van een niet afgeluisterd bericht. De inhoud van het bericht is dus door een ander nummer achtergelaten. 

Ik raad je aan om dit topic even te lezen. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 108Posts
  • 24Oplossingen
  • 18Likes

Dag @Paula V en welkom op de Comunnity! Altijd goed om na te vragen wat je met zulke nummers en de berichten ervan kan doen.

Het nummer +31654501233 is afkomstig van Vodafone Voicemail. Je hebt mogelijk niet afgeluisterde berichten. Het advies is om dit nummer niet te blokkeren, want dit nummer geeft alleen een notificatie van een niet afgeluisterd bericht. De inhoud van het bericht is dus door een ander nummer achtergelaten. 

Ik raad je aan om dit topic even te lezen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic