1
Vraag
2
Reacties
rwaljaard

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

pincode voicemail

Ik wil de pincode voor mijn voicemail uitzetten. Hoe doe ik dat? Via het menu “instellen pincode voicemail” MOET je een code ingeven, alleen een # werkt niet. Ik wil van die code af!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @rwaljaard . Welkom hier! 

Je werd al de goede kant op gestuurd door @Energieboy , zie ik. En ik heb goed nieuws; je kunt de pincode wel uitzetten! 

In het topic waar @Energieboy naar verwees staat het volgende: 

  • Bel met je mobiel naar 1233 en toets 11 voor het hoofdmenu
  • Kies 2 voor de persoonlijke instellingen van je voicemail
  • Kies 3 voor pincode en kies een code van 4 cijfers
  • Je kunt hier ook je pincode wijzigen en aangeven wanneer je voicemail om de pincode moet vragen

Als je na stap 3 (“Kies 3 voor pincode en kies een code van 4 cijfers”) voor 2 kiest (om aan te geven wanneer uw voicemail om uw picode moet vragen toets 2) en daarna voor 3 kiest (als voicemail nooit om pincode moet vragen, behalve wanneer u in het buitenland instellingen moet wijzigen toets 3) moet het helemaal goed komen :-). 

 

Laat je even weten of het zo lukt? 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @rwaljaard 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je deze topic al eens doorgelezen?
Volgens mij moet het dan lukken: https://forum.vodafone.nl/voicemail-124/voicemail-veelgestelde-vragen-antwoorden-300204

rwaljaard
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Deze heb ik zeker al gezien. Alleen - wat ik al opmerkte - je kan via deze manier je pincode NIET uitzetten, alleen wijzigen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
rwaljaard wrote:

Deze heb ik zeker al gezien. Alleen - wat ik al opmerkte - je kan via deze manier je pincode NIET uitzetten, alleen wijzigen.

Dat is natuurlijk wel logisch. Want dan zou iedereen zomaar je voicemail berichten kunnen beluisteren als ze zouden bellen. Het is wel een extra beveiliging, dus ik zou het wel begrijpen als Vodafone dit niet uit wil zetten. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @rwaljaard . Welkom hier! 

Je werd al de goede kant op gestuurd door @Energieboy , zie ik. En ik heb goed nieuws; je kunt de pincode wel uitzetten! 

In het topic waar @Energieboy naar verwees staat het volgende: 

  • Bel met je mobiel naar 1233 en toets 11 voor het hoofdmenu
  • Kies 2 voor de persoonlijke instellingen van je voicemail
  • Kies 3 voor pincode en kies een code van 4 cijfers
  • Je kunt hier ook je pincode wijzigen en aangeven wanneer je voicemail om de pincode moet vragen

Als je na stap 3 (“Kies 3 voor pincode en kies een code van 4 cijfers”) voor 2 kiest (om aan te geven wanneer uw voicemail om uw picode moet vragen toets 2) en daarna voor 3 kiest (als voicemail nooit om pincode moet vragen, behalve wanneer u in het buitenland instellingen moet wijzigen toets 3) moet het helemaal goed komen :-). 

 

Laat je even weten of het zo lukt? 

rwaljaard
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is werkelijk een kwelling om elke keer het hele verhaal achter 1233 aan te moeten horen wat er allemaal niet mogelijk is. Pas na een minuut of zo kan je je keuze ingeven. Buitengewoon frustrerend.

Maar goed, de aanbevolen optie werkt! Ben er blij mee! Dank.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik vond het ook een lang verhaal. Daarom dacht ik, ik geef je meteen de nummers door zodat je niet alles hoeft af te luisteren. Hihi. Gelukkig doe je dit waarschijnlijk maar 1 keer :-). 
Een mooie dag gewenst! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic