1
Vraag
2
Reacties
Arivideci

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom werkt unlimited prepaid bundel niet in Turkije?

Voor Turkije 2 simkaarten en opgewaardeerd voor 2x weekbundel unlimited data van €14 maal 2. Thuis kaarten geactiveerd,. Aangekomen in Turkije aangemeld bij Vodafone,tr. Kon nog geen verbinding krijgen met internet. Na talloze pogingen toestel gereset en kreeg toen welkomste dat mijn tegoed op was.

Volgens de site en de verkoper moet deze kaart gewoon werken in Turkije. Waarom is mijn tegoed weg en heb ik geen internet gekregen? intussen zit ik op WiFi van hotel. Aangezien dat ook betaald moest worden. Heb ik niets meer aan de unlimited prepaid bundel. Ik wil mijn geld terug en uitleg waarom dit niet werkt, terwijl het wel zou moeten werken volgens de site.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Arivideci, welkom hier. 

Een tijdje geleden hebben we een vergelijkbaar topic gehad hierover op de Community. In dit topic vind je een reactie van @Energieboy welke ook direct antwoord geeft op jouw vraag. Er zijn dus verschillen wat betreft het gebruik van je bundel binnen de EU met prepaid of abonnement. 

Heb je een abonnement?
Ja, dan kan je je bundel in Turkije gebruiken. Turkije valt bij Vodafone binnen onze EU-tarieven. Dit betekent dat je je bundel in de EU kunt gebruiken zoals in Nederland: bellen, gebeld worden, sms versturen én ontvangen en uiteraard ook internetten. Lees meer informatie hierover op deze pagina

Heb je prepaid?

Turkije staat voor prepaid niet in de lijst van “gewoon” gebruik in het buitenland. Je kan je prepaid dus wel gebruiken in Turkije, maar dan betaal je wel gelijk de tarieven in het buitenland. Houd hiervoor zone 2 aan. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Arivideci, welkom hier. 

Een tijdje geleden hebben we een vergelijkbaar topic gehad hierover op de Community. In dit topic vind je een reactie van @Energieboy welke ook direct antwoord geeft op jouw vraag. Er zijn dus verschillen wat betreft het gebruik van je bundel binnen de EU met prepaid of abonnement. 

Heb je een abonnement?
Ja, dan kan je je bundel in Turkije gebruiken. Turkije valt bij Vodafone binnen onze EU-tarieven. Dit betekent dat je je bundel in de EU kunt gebruiken zoals in Nederland: bellen, gebeld worden, sms versturen én ontvangen en uiteraard ook internetten. Lees meer informatie hierover op deze pagina

Heb je prepaid?

Turkije staat voor prepaid niet in de lijst van “gewoon” gebruik in het buitenland. Je kan je prepaid dus wel gebruiken in Turkije, maar dan betaal je wel gelijk de tarieven in het buitenland. Houd hiervoor zone 2 aan. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic