1
Vraag
2
Reacties
Bartbvd

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Waarom is mijn 4G internet traag?

waarom is mijn 4G internet zo ontzettend traag? 
Ik heb mijn iPhone 11 Pro al meerdere keren opnieuw opgestart, Sim kaart voor een periode verwijderd, maar niks helpt. Ik kan niet eens filmpjes fatsoenlijk bekijken via bijvoorbeeld YouTube. Het wordt de laatste weken steeds trager, maar het is sinds deze week echt waardeloos. Wat is er aan de hand en hoe gaan jullie dit oplossen?! Dit is echt onacceptabel! 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Bartbvd 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. Traag internet is behoorlijk vervelend en kan vele oorzaken hebben.

Uit je bericht is niet duidelijk of je nu alleen thuis dit probleem hebt of dat je dit onderweg, altijd hebt. Is het thuis? Dan kan je 4G over WiFi aanzetten, dat is beter als je binnen in een huis zit. 
Controleer in My Vodafone of de data in je bundel op is en of er geen factuur open staat. 

Heb je het overal, dan kan je nog even testen of je simkaart het in een ander toestel wel goed doet. Dit kan je overigens ook testen als je alleen thuis dit probleem hebt. Dan kan je testen of het aan je simkaart ligt of je toestel. Via een Vodafone winkel kun je dit ook testen en eventueel de simkaart omruilen voor een nieuwe simkaart. 

Kom je er niet uit, kijk dan op de website van Vodafone of het netwerk goed is of dat er een storing is, of werkzaamheden. Op deze pagina kan je vervolgens de stappen doorlopen en een melding maken aan het einde voor de Network Crew. Ze gaan het voor je uitzoeken wat er precies aan de hand is  en krijg je daar antwoord op binnen enkele dagen. Via hier is dit niet te doen, je moet het dan echt melden op de site. Laat je weten of het gelukt is? 

Moderator Steven 19-07 edit: antwoord aangevuld - My Vodafone tegoed en open facturen + Network check link toegevoegd

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Bartbvd 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. Traag internet is behoorlijk vervelend en kan vele oorzaken hebben.

Uit je bericht is niet duidelijk of je nu alleen thuis dit probleem hebt of dat je dit onderweg, altijd hebt. Is het thuis? Dan kan je 4G over WiFi aanzetten, dat is beter als je binnen in een huis zit. 
Controleer in My Vodafone of de data in je bundel op is en of er geen factuur open staat. 

Heb je het overal, dan kan je nog even testen of je simkaart het in een ander toestel wel goed doet. Dit kan je overigens ook testen als je alleen thuis dit probleem hebt. Dan kan je testen of het aan je simkaart ligt of je toestel. Via een Vodafone winkel kun je dit ook testen en eventueel de simkaart omruilen voor een nieuwe simkaart. 

Kom je er niet uit, kijk dan op de website van Vodafone of het netwerk goed is of dat er een storing is, of werkzaamheden. Op deze pagina kan je vervolgens de stappen doorlopen en een melding maken aan het einde voor de Network Crew. Ze gaan het voor je uitzoeken wat er precies aan de hand is  en krijg je daar antwoord op binnen enkele dagen. Via hier is dit niet te doen, je moet het dan echt melden op de site. Laat je weten of het gelukt is? 

Moderator Steven 19-07 edit: antwoord aangevuld - My Vodafone tegoed en open facturen + Network check link toegevoegd

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic