Remko4

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom is 4G/LTE wel mogelijk op Apple-watches en niet op Android-watches?

Kan iemand mij uitleggen waarom bij Vodafone wel 4G/LTE mogelijk is op Apple-watches, maar niet op Android-watches? Dit slaat toch nergens op! Ook bij andere providers is dit gewoon mogelijk. 

 

Is dit een kwestie van een knopje omzetten zodat dit ook mogelijk is op Android-watches? Is dit een technisch probleem? Geldkwestie? Hoelang gaat dit nog duren? 

Zo jammer dat ik net weer een abonnement heb afgesloten bij Vodafone. Ben er onderhand wel klaar mee. Vodafone, zodra ik mijn contract heb uitgezeten ben ik in ieder geval weg!

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3081Posts
  • 907Oplossingen
  • 1040Likes

Hi @Remko4 

Op dit moment bieden wij OneNumber alleen aan voor de cellular Apple Watch. In de toekomst maken we OneNumber ook mogelijk voor smartwatches van Samsung. Hiervoor is nog geen datum bekend. Dit zal dan uiteraard bekend gemaakt worden via de gebruikelijke kanalen

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3081Posts
  • 907Oplossingen
  • 1040Likes

Hi @Remko4 

Op dit moment bieden wij OneNumber alleen aan voor de cellular Apple Watch. In de toekomst maken we OneNumber ook mogelijk voor smartwatches van Samsung. Hiervoor is nog geen datum bekend. Dit zal dan uiteraard bekend gemaakt worden via de gebruikelijke kanalen

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic