1
Vraag
2
Reageer en help mee
DanvdE

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail werkt niet - melding 'goodbye'

Hallo,

Ik krijg mijn voicemail niet ingesteld. Wanneer ik dit probeer te doen via 12331 krijg ik alleen GoodBye.

We zijn met 4 telefoonnummers in een Red Together abonnement en bij alle vier de nummers kan Voicemail niet worden ingesteld.

Kunt u mij/ ons bellen. Met name mijn nummer 06** wordt zakelijk gebruikt, dus dit vormt een probleem.

Zie uit naar het antwoord,

dank en vriendelijke groet,
Danny van der Ende

*Mobiel nummer verwijderd door moderator wegens privacy*

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @DanvdE 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is altijd vervelend als iets niet werkt en zeker als je je 06 nummer zakelijk gebruikt. Als het hier om een zakelijk abonnement gaat dan verwijs ik je door naar de Zakelijke klantenservice van Vodafone. Dit is een particulieren community en daar hebben de medewerkers de middelen niet voor om in het zakelijke systeem mee te kijken. Maar mocht je nu een particulieren abonnement hebben dan zou je even kunnen wachten op @Cecilia, ze is werkzaam bij Vodafone en kan je helpen door je voicemail opnieuw aan te melden op het netwerk van Vodafone. Meestal is het probleem dan opgelost en kan je je voicemail weer gebruiken (als ze dit heeft gedaan dan moet je je toestel volledig uitzetten en daarna weer aanzetten en bellen naar 12331). 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

⚠️ LET OP: Plaats nooit privégegevens in uw bericht. Dit is een openbare community en voor iedereen op het internet leesbaar! Uw privé gegevens kunt u binnen 1 uur, na plaatsen van uw bericht, zelf verwijderen. Lukt dit niet dan zal iemand van Vodafone u helpen. Ik heb uw topic onder de aandacht gebracht bij een Vodafone-moderator. 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @DanvdE, welkom hier!

Oh wat onhandig dat je de voicemail niet kan instellen. De foutmelding die je krijgt te horen zien we normaliter alleen terug als de voicemail staat uitgeschakeld. Bij jou staat de voicemail in het achterliggende systeem voor alle 4 nummers van het Red Together abonnement wel ingeschakeld. Ik heb zojuist voor het nummer eindigend op 70 de voicemail eens uitgeschakeld en opnieuw ingeschakeld. Wil je dit toestel eens helemaal opnieuw opstarten en vervolgens bellen naar 12331? Ik ben benieuwd of het dan wel lukt om de voicemail in te stellen. Zo ja, dan zal ik deze handeling ook nog uitvoeren voor de overige 3 nummers.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

@DanvdE Voor alle vier mobiele nummers heb ik inmiddels de voicemail uitgeschakeld en opnieuw ingeschakeld. Als je je telefoon volledig opnieuw opstart en vervolgens belt naar 12331 moet het lukken om de voicemail wel in te stellen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic