1
Vraag
2
Reacties
Mrs.E

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail uitzetten lukt niet

Dag,

 

Ik wil graag mijn voicemail uitzetten, maar dat lukt niet. Ik heb het volgende geprobeerd:

- Bellen naar 12330, maar ik krijg dan de melding dat ik mijn voicemail niet kan wijzigen 

- Uitschakelen via My Vodafone en dan krijg ik een soortgelijke melding als hierboven.

 

Is er nog een andere manier die ik kan proberen om mijn voicemail uit te zetten? 

 

Alvast bedankt voor het meedenken!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mrs.E 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je hem eerst aangezet? Volgens mij moet je eerst alles hebben doorlopen voor je je voicemail uit kan zetten. Zou je dit eens willen proberen. Meer informatie kan je vinden op deze pagina

Lukt het nu echt helemaal niet, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Die mensen kunnen hem handmatig voor je uitzetten. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mrs.E 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je hem eerst aangezet? Volgens mij moet je eerst alles hebben doorlopen voor je je voicemail uit kan zetten. Zou je dit eens willen proberen. Meer informatie kan je vinden op deze pagina

Lukt het nu echt helemaal niet, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Die mensen kunnen hem handmatig voor je uitzetten. 

Mrs.E
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi en dankjewel! 

Ja, mijn voicemail staat aan en daarom wil ik hem graag uitzetten. Op zoek naar de mogelijkheid om de voicemail weer uit te zetten, heb ik inmiddels meerdere keren alle opties doorlopen. 

 

Ik ga de klantenservice bellen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic