1
Vraag
2
Reacties
anbelujo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail niet in te stellen - krijg alleen goodbye

Ik krijg mijn voicemail niet ingesteld met 1233. "You are not registered for Vodafone voicemail" is het antwoord en dan wordt de verbinding verbroken. Bij 12331 en 12330 krijg ik alleen goodbye te horen. Ook als anderen mij bellen, dan komt er alleen een goodbye.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Het beste wat je even kan doen is bellen, of online chatten, met de klantenservice en vragen of ze je voicemail willen resetten. Ik verwacht dat deze niet is geactiveerd in het systeem bij Vodafone. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Het beste wat je even kan doen is bellen, of online chatten, met de klantenservice en vragen of ze je voicemail willen resetten. Ik verwacht dat deze niet is geactiveerd in het systeem bij Vodafone. 

anbelujo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarschijnlijk is dit het beste antwoord dat in het weekend kan worden gegeven, omdat online chatten dan niet mogelijk is.

  • Vergelijkbare vragen kregen via de community wel een oplossing zonder tussenkomst van online chatten.
  • Bellen is doordeweeks en in het weekend geen optie. De standaard-antwoorden staan ook op de website, en die werken in deze situatie niet.
  • Met chatten ben ik uiteindelijk geholpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic