Lisa vd Hout

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone app sluit zichzelf af

mijn Vodafone app werkt al enige tijd niet meer. Als ik hem open dan laad hij even en sluit zichzelf dan af. Heb al meerdere keren opnieuw gedownload en andere updates zijn bij.

10 Reacties 10
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2911Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Lisa vd Hout
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat onhandig dat de My Vodafone App bij jou niet toegankelijk is. Je geeft al aan dat je de app meermaals hebt verwijderd en opnieuw hebt geïnstalleerd, maar helaas mocht dat niet baten. Ik ben heel benieuwd op wat voor apparaat dit is en welke software hierop draait? En heb je de My Vodafone App toevallig ook op een ander apparaat getest? Ervaar je ook problemen bij het inloggen op My Vodafone via de website? 

Lisa vd Hout
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecilia,

ik heb een iPhone 12 pro met het nieuwste iOS 16, maar ook bij de vorige iOS versies deed hij het niet. Inloggen op de site werkt wel gewoon.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Lisa vd Hout 
Heb je toevallig iCloud+ Privédoorgifte aan staan? Zou je eens willen proberen in te loggen door eerst privédoorgifte uit te zetten. Dit doe je via Instellingen, klik bovenin op je iCloud gegevens, kies dan iCloud en dan zie je daar Privédoorgifte. Zet die eens uit en kijk of je dan wel kan inloggen. 

Laat het hier even weten, weet niet of dat het probleem is, maar heb het bij andere mensen ook gelezen maar bij andere providers. Dus het is even testen 😁

Lisa vd Hout
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi! Dat staat bij mij niet aan, dus kan ik ook niet uitzetten 🤷🏼‍♀️

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oei, dat is jammer! 🤔😢
En hoe log je in, via 4G/5G of via WiFi? Zou je dat eens willen proberen?! 

Lisa vd Hout
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg niet eens de kans om in te loggen op de app, hij laad even 1/2 sec en sluit dan zichzelf.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik ben uitgedacht 🤔😢
Hopen dat @Cecilia je nog kan helpen. 

Lisa vd Hout
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Evengoed bedankt voor je moeite!! 😊

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2911Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@Lisa vd Hout Hmm, het lijkt hier dan om een incident te gaan waarvoor we een case moeten aanmaken. Dit omdat je toestel beschikt over de juiste software, het inloggen via de webbrowser geen problemen vertoont en je de app al meermaals opnieuw hebt geïnstalleerd. Wil je mij een privébericht sturen met de volgende informatie?

Naam contractant:
Adres: 
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

DanteBotsford

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

U kunt proberen de App op Bluestacks op elke Windows-pc te installeren. U kunt dit artikel lezen om een idee te krijgen van het gebruik ervan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic