Gabriela B

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestel kwijt

heel bijzondere ervaring met vodafone. vorige week heb ik mijn abonnement verlengd met het toestel. tweemaal werd mijn verlenging zonder reden afgewezen. Ik heb de informatie niet per e-mail ontvangen. In de Vodafone-app stond dat de bestelling was stopgezet. Ik heb daarom via de chat contact opgenomen met de klantenservice. Op dezelfde dag ontving ik een nieuwe orderbevestiging, de bestelling had een nieuw nummer. Alle gegevens waren in orde, dus ik bevestigde de bestelling . Het toestel zou de volgende dag bij mij afgeleverd worden, maar er verscheen die dag een foutmelding in de app post nl. "foutmelding zending ... info volgt" maar er gebeurde verder niets. Omdat ik moest gaan werken en de bezorgdag kon worden gewijzigd, heb ik deze naar een andere dag verplaatst. Het toestel zou die dag tussen 8.30 en 11.00 uur bij mij afgeleverd worden. Voor de zekerheid heb ik opnieuw contact opgenomen met het klantencentrum, waar zij deze informatie bevestigden. Dus ik wachtte thuis. Om 11.00 uur gaf de app van post nl aan dat ze te laat waren en zouden proberen het pakket dezelfde dag af te leveren, maar een uur later bleek dat ze dat die dag niet zouden kunnen en het op een andere dag zouden bezorgen dag. Sinds die dag is de bezorgtijd onbekend in de post nl-app. Ik heb opnieuw contact opgenomen met het klantencentrum, waar ze een onderzoek hebben geopend. Ik ga ervan uit dat het niet snel opgelost zal zijn, en volgens de verhalen van mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt, vrees ik dat ik zowel geld zal verliezen. 

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Als de klantenservice aangeeft hier een onderzoek naar te starten dan kan je daar van uit gaan. Dit kan, vervelend voor iedereen, even duren want Vodafone is ook afhankelijk van PostNL. Wanneer daar duidelijk over is zullen ze je contacten. Ik snap alleen je laatste zin niet helemaal, dat je vreest dat je geld al verliezen. Hoezo? Als jij je toestel niet hebt ontvangen dan starten ze een onderzoek en meestal komt dat dan wel weer goed. Het duurt alleen wat langer, dat is wel vervelend. 

Even wachten, dat is wat je kan doen. Ik hoor en lees dat het vaak wel goed komt. Laten we daar dan ook op hopen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic