1
Vraag
2
Reacties
DJJJ

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sim defect

Help!

De prepaid sim (06-xxx) in mijn Iphone X doet niets meer!

Sims van vrienden geprobeerd, Vodafone, KPN, T-Mobile) deze werken allemaal

Wat nu?!

Hans

** Mobiel nummer verwijderd door moderator wegens privacy **

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @DJJJ 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ontzettend balen dat jouw simkaartje niets meer doet. Als ik de status van je simkaart controleer, dan ziet dat er goed uit. De simkaart is bijvoorbeeld niet geblokkeerd, omdat deze langer dan 6 maanden niet is gebruikt. Om die reden ben ik net als @Energieboy erg benieuwd wat er gebeurt als je jouw prepaid simkaartje test in een ander toestel. Werkt de simkaart dan ook niet? Dan is de kans groot dat de prepaid simkaart kapot is en deze omgeruild moet worden. Is dit het geval? Dan is het de kortste klap om de prepaid simkaart om te ruilen in één van onze winkels. Zoals het nu staat gaan onze winkels vanaf woensdag (morgen) weer open. 

 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @DJJJ 
Heb je ook je sim bij hun in de telefoon gedaan om te zien wat er gebeurd? Want het hoeft niet aan je toestel te liggen, het kan ook je prepaid simkaart zijn. Heb je wel binnen 6 maanden een keer een activiteit uitgevoerd zoals opwaarderen, of bellen/sms, of internet gebruikt? Als je dit niet hebt gedaan dan vervalt namelijk je prepaid nummer!

Als dit alles het niet is, geef dan al je gegevens bij je profielinstellingen en dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken wat er aan de hand is.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @DJJJ 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ontzettend balen dat jouw simkaartje niets meer doet. Als ik de status van je simkaart controleer, dan ziet dat er goed uit. De simkaart is bijvoorbeeld niet geblokkeerd, omdat deze langer dan 6 maanden niet is gebruikt. Om die reden ben ik net als @Energieboy erg benieuwd wat er gebeurt als je jouw prepaid simkaartje test in een ander toestel. Werkt de simkaart dan ook niet? Dan is de kans groot dat de prepaid simkaart kapot is en deze omgeruild moet worden. Is dit het geval? Dan is het de kortste klap om de prepaid simkaart om te ruilen in één van onze winkels. Zoals het nu staat gaan onze winkels vanaf woensdag (morgen) weer open. 

 

DJJJ
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Thnx Cecilia & Energieboy. Ik ga morgen kijken of Vodafone open is.

De grap is dat Wifi wel werkt…

Sim in andere foon doet niets

 

DJJJ
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik bedoel Whatsapp op wifi...

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
DJJJ wrote:

Ik bedoel Whatsapp op wifi...

Maar WiFi en je simkaart zijn twee verschillende dingen. Als je simkaart het niet doet, dan doet je WiFi het nog wel, of andersom. Of je toestel moet helemaal defect zijn ?. 

Laat nog even weten als je bij de winkel bent geweest. Succes!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het inmiddels opgelost @DJJJ? We horen graag van je!

DJJJ
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nope

Ga wel een andere sim halen

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik kan eventueel ook vanuit hier een simkaart opsturen @DJJJ
Mocht je dat willen, dan hoor ik het graag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic