Nappie333v2

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung s24+ inruildeal promotie. Likewize weigert aangeleverde documenten.

Hi @Cecilia. Helaas heb ik ook een probleem met de s24+ 250 extra inruil promotie. Ik heb een Samsung Galaxy S24+ (icm abbo) gekocht en de telefoon volledig betaald op 10-02-2024. Ik heb bij de bestelling alleen een bestelbevestiging, een pakbon en een contract gekregen. Volgens Vodafone Klantenservice zou dit voldoende moeten zijn om in te dienen bij Likewize. Echter weigeren ze stellig mijn aanvraag omdat ze alleen een factuur willen hebben. Ik heb meerdere malen de klantenservice van Vodafone gebeld en ook de Vodafone winkels bezocht. Zij konden me allemaal niet verder helpen en weten het ook niet meer. Zij zeggen dat ze de factuur voor mij (nog) niet uit kunnen draaien omdat mijn telefoonnummer nog niet volledig in het vodafone systeem actief is vanwege nummerbehoud. Echter vertellen ze me dat ik volledig recht op de promotiecode heb omdat ik aan alle voorwaarden voldoe. En zij zeggen telkens dat ik de Likewize klantenservice moet bellen en het contract en bestelbevestiging moet voorleggen, maar daar wordt mijn aanvraag elke keer weer geweigerd omdat ze een factuur willen. Een factuur die Vodafone mij niet aan kan leveren. 

 

Ik stress nu omdat ik ook te horen gekregen heb dat 1 april de einddatum is van promotiecodes voor deze actie. Het voelt voor mij onrechtvaardig aan omdat mijn aanvraag telkens geweigerd wordt door Likewize terwijl ik aan alle voorwaarden voldoe. Het zou niet moeten dat de klant zoveel moeite moet doen om een de aanvraag bij Likewize goedgekeurd te krijgen. Ik word elke keer van het kastje naar de muur gestuurd door zowel Vodafone als Likewize. Ik ben hier al ongeveer een maand mee bezig.

 

Hopelijk kan je mij helpen met deze case aangezien ik het idee heb dat jij de enige binnen heel Vodafone bent die hier iets van af weet en de juiste contactpersonen weet te raadplegen. Ik zal je gelijk enkele documenten en de email met de afwijzing van Likewize toesturen via een privebericht. Als er meer informatie nodig is van mijn kant hoor ik het heel graag.

 

Alvast Bedankt.

7 Reacties 7
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Nappie333v2, goedemorgen en welkom hier!

Fijn dat je een eigen topic bent gestart hier en de persoonlijke informatie in je profiel hebt toegevoegd. Daar kan ik gelijk mee uit de voeten. Ik heb je privébericht in goede orde ontvangen en heb het één en ander voor je uitgezet bij mijn contactpersoon voor LikeWize. Zodra ik meer weet, dan hoor jij uiteraard weer van mij! 🙂 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Nappie333v2 
Ik heb je zojuist een privéberichtje gestuurd met daarin de promocode! 🙂

Beekie!

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb exact hetzelfde!  Vodafone en Likewize lijken een scam!

Ik ben zeer ontevreden over de klantenservice van Vodafone waarbij dit gedrag rondom de inruildeal en cashback acties  wordt behandeld! Sinds 20 januari ben ik bezig te krijgen waar ik recht op heb en ik ben benieuwd of Vodafone in staat is dit voor mij op te lossen. Via de chat van Facebook is mij iets beloofd maar eerst zien en dan geloven. Ik hou jullie op de hoogte en Cecilia misschien kan je mij ook helpen?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Beekie!, goedemorgen

Het is zeker geen scam en als je op de Community hebt gekeken dan zie je dat er veel situaties tot een goed einde zijn gebracht met een beetje extra hulp. Ik zie dat je ook een eigen topic hebt gestart. Ik zal daarin zo snel mogelijk reageren en laten we voor het overzicht op de Community daar verder gaan 🙂 

Beekie!

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hi Cecilia, je hebt mijn nummer en dus mijn case, maar er is nog geen oplossing en je hebt em al afgesloten? De oplossing is dat je mij een cashback geeft van 200 euro

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Je moet wel lezen @Beekie! 
Cecilia zegt je dat ze zo snel mogelijk zal reageren op je eigen topic, deze dus! Deze is niet afgesloten en staat nog gewoon open om beantwoord te worden. Daarnaast, als je een case hebt aangemaakt en deze is gesloten, dan heeft Cecilia dit niet gedaan omdat ze niet op die afdeling werkt. 

Beekie!

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik ben benieuwd "Cecilia don't breaking my heart"....

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic