Janson

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Rinkeltijd bij Voicemail is maar 5 seconden i.p.v. 30 seconden. Hoe kan ik dit oplossen?

voicemail ringtijd ingesteld op 30seconden.ik controleer het Na nog niet 5 secondes krijg ik de voicemail dat moet na 30 seconden zijn.

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Dat is vreemd, heb je je voicemail een keer uitgezet en daarna weer opnieuw aan? Misschien dat dit helpt het probleem weg te nemen. 

Janson
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

uitgevoerd en helpt niet Vodafone stuurt ook 3x verificatie sms die komt ook niet aan.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Janson, goedemorgen en welkom hier.

Wat vreemd dat je na vijf seconden al wordt doorgestuurd naar de voicemail, terwijl je de rinkeltijd op 30 seconden ingesteld hebt staan. Als ik je gegevens controleer, dan zie ik qua instellingen op het gebied van voicemail geen bijzonderheden. Dit staat allemaal op de correcte wijze ingesteld en ook dat er na 30 seconden doorgeschakeld moet worden. Wat ik via deze weg voor je zou kunnen doen is de voicemail eens helemaal uitschakelen en opnieuw inschakelen. Als dat niet werkt, dan zou mijn advies zijn om even te chatten of te bellen met de klantenservice. Zij kunnen dan een individueel ticket aanmaken naar onze technische dienst hiervoor.

Janson
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

dat is allemaal al gedaan.Klantenservicedoet niks,ze kunnen niks moet naar winkel Heb geen vervoer op dit moment.Maar je mag altijd mijn oicemail ook aan /uit zetten en weer aan.Dan bel ff om te horen of ie nu wel 30 seconde wacht Vanmorgen heeft iemand gebeld en meteen ging rechtstreeks aar mijn voicemail dus geen 30 seconden wachttijd.Ik hoor het wel verder ferificatie code van jullie komen niet door.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

@Janson Ik heb de voicemail uitgeschakeld en opnieuw ingeschakeld + de voicemail instellingen opnieuw opgeslagen met 30 seconden rinkeltijd. Ik hoop dat dit het euvel oplost. Start voor de zekerheid je toestel wel even helemaal opnieuw op. Er wordt dan namelijk weer een nieuwe aanmelding op het netwerk gegenereerd. Mocht het probleem niet zijn opgelost, dan kun je inderdaad altijd nog even langs een Vodafone winkel gaan wanneer het jou gelegen komt. Dan kan een collega op locatie direct even met je meekijken en testen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic