MarcelSeverien

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen vodafone account van oud ziggo account

Graag mijn vodafone account ontkoppelen van mijn oude ziggo account, met accountnr: 15495238 (tevens mag dit Ziggo account ook verwijderd worden).

 

Zodat ik vodafone kan koppelen aan mijn huidige Ziggo account.

 

Alvast mijn dank.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @MarcelSeverien, goedemorgen en welkom hier!

Met het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo kan ik je zeker bij helpen. Bij deze heb ik het oude Mijn Ziggo account voor je losgekoppeld. Je kunt nu jouw My Vodafone koppelen met je nieuwe Mijn Ziggo account 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.


 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.


Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @MarcelSeverien, goedemorgen en welkom hier!

Met het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo kan ik je zeker bij helpen. Bij deze heb ik het oude Mijn Ziggo account voor je losgekoppeld. Je kunt nu jouw My Vodafone koppelen met je nieuwe Mijn Ziggo account 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic