Rob Kuiper

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen Ziggo en Vodafone account

Ik wil graag mijn mijn ziggo en mijn vodafone accout ontkoppeld hebben. Ik wil zo mogelijk beide accounts behouden maar niet gekoppeld.

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

 

⚠️Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.


Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Rob Kuiper, goedemorgen en welkom hier!

Het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo is zeker mogelijk. Om de accounts te ontkoppelen zal één van beide accounts verwijderd moeten worden en voor die omgeving kan je dan een nieuw account registeren met een ander e-mailadres. Op die manier ontstaan er twee afzonderlijke accounts. Als ik zoek op basis van jouw e-mailadres dan vind ik alleen een My Vodafone account terug. Heb je hier toevallig al contact over gehad gisteren via een andere weg? 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic