onno.giller

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen My Ziggo en My Vodafone

Hoi,

 

Ik wil graag My Vodafone en Mijn Ziggo ontkoppelen, maar beide accounts wel behouden.

 

Alvast bedankt,

 

Onno

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Bedankt voor je snelle reactie @onno.giller! Bij deze heb ik het Mijn Ziggo account verwijderd. Via deze pagina kan je een nieuw Mijn Ziggo account registeren met een ander e-mailadres 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @onno.giller, goedemiddag en welkom hier!

Het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo is zeker mogelijk. Om deze accounts te ontkoppelen zal één van beide verwijderd moeten worden. Voor het verwijderde account kun je je dan opnieuw registeren met een ander e-mailadres. Dit is niet mogelijk met hetzelfde e-mailadres. Op deze manier ontstaan er dan twee afzonderlijke accounts. Welk account mag ik voor je verwijderen?

onno.giller
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Cecilia,

 

Bedankt voor je reactie. Dan wil ik graag de Ziggo account verwijderen! Krijg ik dan een mail om een nieuwe account aan te maken of moet ik zelf naar ziggo om er een aan te maken?

 

Vriendelijke groeten,

 

Onno

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Bedankt voor je snelle reactie @onno.giller! Bij deze heb ik het Mijn Ziggo account verwijderd. Via deze pagina kan je een nieuw Mijn Ziggo account registeren met een ander e-mailadres 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic