1
Vraag
2
Reacties
vwcarfreak

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ontkoppelen My Vodafone en Mijn Ziggo

Het koppelen van mijn Ziggo en My Vodafone levert alleen maar problemen op.

Ik heb namelijkk om Ziggo Community een case lopen, maar kan niet meer inloggen sinds dat de twee diensten gekoppeld zijn.

Graag zo snel mogelijk ontkoppelen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
vwcarfreak
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het is gelukt 🎊🎉🥂🍾

Bekijk in context

12 Reacties 12
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @vwcarfreak 

Voor het inloggen gekoppeld op de Ziggo Community is je inlog gekoppeld aan Mijn Ziggo. Wanneer een Mijn Ziggo account om één of andere reden wordt verwijderd en er een nieuwe registratie is, dan is de huidige koppeling met de Community niet meer juist en kom je in een loop terecht met het inloggen. Door het samenvoegen van Mijn Ziggo en My Vodafone zijn de gegevens van My Vodafone ook de gegevens van Mijn Ziggo geworden. De Mijn Ziggo koppeling is dus gewijzigd en de eerdere koppeling met het Community account is dus niet meer actief. Dat verklaart het probleem wat je nu hebt op de Ziggo Community.

Het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo zal dit niet oplossen, want dan blijf je bovenstaand probleem houden. Gelukkig kunnen we dit op een andere wijze wel gemakkelijk oplossen. Toevallig ben ik ook moderator op de Ziggo Community, dus zodoende kan ik je hier verder mee helpen en hoef ik je niet door te verwijzen. Ik heb van je nodig: De gebruikersnaam van jouw Ziggo Community account. 

En wil je voor de Ziggo Community een nieuw tijdelijk account registeren met een ander e-mailadres en deze gebruikersnaam eveneens in een reactie op dit bericht aan mij doorgeven? Hierbij wordt een nieuwe koppeling met Mijn Ziggo gegenereerd en deze koppeling kan ik dan vervolgens verplaatsen naar je oude vertrouwde account. Laten we het de ‘grote wisseltruc’ noemen. Het nieuwe tijdelijke account zal ik dan vervolgens weer verwijderen

vwcarfreak
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Gebruikersnaam Ziggo Account: RJBR: 

Tijdelijk account Ziggo: vwcarfreak

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Goedemorgen @vwcarfreak!
Bedankt voor het aanmaken van een tijdelijk nieuw account op de Ziggo Community. Ik heb de Mijn Ziggo koppeling die hierbij is gegenereerd verplaatst naar jouw oude vertrouwde account 'vwcarfreak' op de Ziggo Community. Als je nu opnieuw inlogt op de Ziggo Community, dan kom je weer uit op dit account. Laat maar even weten of alles gelukt is.

vwcarfreak
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nog steeds niet. Ik kan niet met mijn Ziggo Account aanmelden.

Sterker nog, als ik met mijn tijdelijke Ziggo account aanmeldt, dan kom ik weer op de pagina terecht om een nieuw profiel aan te maken.....

Ik twijfelde al om beide accounts samen te voegen, met het idee dat het ergens aan de achterkant niet goed zou gaan. En dat blijkt dus maar weer.....

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@vwcarfreak Er zijn op dit moment problemen met het inloggen op Mijn Ziggo. Dit heeft dus helaas ook invloed op het inloggen op de Community via Mijn Ziggo. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Ik wil je vragen om het morgen even opnieuw te proberen. 

vwcarfreak
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoe lang moet ik blijven wachten? Want het werkt nog steeds niet.

Ik heb geprobeerd met mijn oude Ziggo Account in te loggen, lukt niet. Als ik met mijn tijdelijke Ziggo Account inlog, krijg ik het beginscherm om je opnieuw te registreren......

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@vwcarfreak De storing is al opgelost. Zoals aangegeven heb ik de Mijn Ziggo koppeling van je nieuwe Community account verplaatst naar je al bestaande account op de Ziggo Community. Dat betreft dit account. Dit zorgt ervoor dat als je nu met Mijn Ziggo inlogt je weer uitkomt bij je oude vertrouwde account.

Bovenstaande verklaart dus waarom je (als je met je nieuwe tijdelijke account) weer wil inloggen op de Ziggo Community het beginscherm krijgt om je te registeren. 

 Je moet op de Ziggo Community kiezen voor inloggen met Mijn Ziggo en dan log je in met de gegevens van Mijn Ziggo. Je moet dus niet kiezen voor inloggen zonder Mijn Ziggo, maar klikken op onderstaande:


Op basis van je bericht vermoed ik namelijk dat het hier misgaat, omdat je zegt: ''Ik heb geprobeerd met mijn oude Ziggo Account in te loggen, lukt niet. Als ik met mijn tijdelijke Ziggo Account inlog, krijg ik het beginscherm om je opnieuw te registreren......'' 

Deze gegevens heb je dus niet nodig bij het inloggen, alleen de gegevens van je Mijn Ziggo account. 

Mocht het dan onverhoopt nog niet lukken, dan kan het zijn dat ik wellicht in alle snelheid iets fout heb gedaan bij het overzetten van de Mijn Ziggo koppeling. Ik wil je dan vragen om opnieuw een tijdelijk account aan te maken op de Ziggo Community en de gebruikersnaam hier te delen, zodat ik opnieuw de wisseltruc kan uitvoeren. Om dit mogelijk te maken heb ik het tijdelijke account op de Ziggo Community (vwcarfreak) verwijderd, zodat je eventueel dezelfde gegevens weer kan gebruiken hiervoor.

vwcarfreak
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb op het linkje gebruikt dit account.

Als ik die gebruik, dan krijg je dus het volgende: "Profiel aanmaken".

Dus het is nog steeds niet gefixt en het wordt wel frustrerend! Want aan de Ziggo kan, in de community heb ik een case lopen, waar ik niet op kan reageren. 

Ik heb ook geprobeerd om via gebruikersnaam en wachtwoord (die heb ik nog) in te loggen, maar ook dat lukt dus niet.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@vwcarfreak Duidelijk. Zou je zoals aangegeven in mijn laatste berichtje dan nogmaals een nieuw (tijdelijk) account willen aanmaken op de Ziggo Community en de gebruikersnaam daarvan willen doorgeven?

vwcarfreak
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Tijdelijk accountnaam: VWCar_Freak

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@vwcarfreak Ik heb de nieuwe Mijn Ziggo koppeling van VWCar-Freak overgezet naar RJBR. Als je nu inlogt met Mijn Ziggo op de Ziggo Community, dan zou je weer uit moeten komen op je oude vertrouwde account.

vwcarfreak
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het is gelukt 🎊🎉🥂🍾

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic