1
Vraag
2
Reageer en help mee
xLeonxK

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone loskoppelen van Mijn Ziggo

Goedendag, 

Graag wil ik mijn Vodafone account en Ziggo account ontkoppelen.

Mijn Vodafone account staat nu gekoppeld met het Ziggo account van mijn ouders, aangezien ik bij hen wonende was. Nu heb ik mijn eigen appartement gekocht en wil ik hier een ander Ziggo abbonement voor afsluiten en natuurlijk mijn eigen Vodafone account koppelen. Kunt u mijn Ziggo en Vodafone ontkoppelen? 

Alvast Hartelijk bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

Leon Klitsie

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.


Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3081Posts
  • 907Oplossingen
  • 1040Likes

Hi @xLeonxK, welkom hier!

Met het ontkoppelen van Mijn Ziggo en My Vodafone kan ik je zeker helpen. Er is nu een account aangemaakt met jouw e-mailadres. Om die reden heb ik het Mijn Ziggo account nu losgekoppeld. Op deze manier kunnen jouw ouders een eigen/nieuw account registeren voor Mijn Ziggo met hun eigen e-mailadres. My Vodafone blijft gekoppeld aan jouw e-mailadres en in de toekomst kun je dit account dan uitbreiden met je eigen Ziggo abonnement 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic