1
Vraag
2
Reacties
Alex11

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Activeren OneNumber geeft melding 'geen 06-nummer beschikbaar'.

Al een paar maanden bezig om One Number te activeren, dit lukt niet. Het juiste abonnement en watch. Al vele malen naar de vodafone store geweest waar ze mij ook niet konden helpen. Altijd goed geholpen door de medewerkers die het probleem dan doorzetten naar "een crashteam" niks meer van gehoord. Doorgezet naar meerdere managers, niks meer van gehoord. Er zijn al meerdere cases gemaakt maar helaas. Hopelijk kan iemand hier mij vertellen wat ik moet doen om het voor elkaar te krijgen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3161Posts
  • 935Oplossingen
  • 1062Likes

@Alex11 Deze foutmelding wordt inderdaad veroorzaakt als er meerdere profielen/gebruikers in My Vodafone staan en het betreffende account niet de juiste rechten heeft om OneNumber te bestellen. Ik heb alles samengevoegd tot 1 profiel. Er waren namelijk 2 profielen in My Vodafone, maar beide hadden niet de juiste rechten. Als je nu OneNumber besteld en de My Vodafone gegevens gebruikt, dan moet het zonder problemen lukken. Herstart van te voren wel even jouw Watch en toestel voordat je de aanvraag voor OneNumber opnieuw doet 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3161Posts
  • 935Oplossingen
  • 1062Likes

Hi @Alex11, goedemorgen en welkom hier!

Hmm, het heeft dus behoorlijk wat voeten in de aarde om OneNumber te activeren. Laten we bij het begin beginnen. Welke foutmelding krijg je precies te zien als je OneNumber wilt activeren? En wil je in jouw Community profiel ook het mobiele nummer vermelden waar het om gaat? Dan kan ik met je meekijken 🙂

Alex11
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bij de start van het installeren staat er dat er geen nummer gevonden kan worden. Alsof er geen abonnement is.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3161Posts
  • 935Oplossingen
  • 1062Likes

@Alex11 Deze foutmelding wordt inderdaad veroorzaakt als er meerdere profielen/gebruikers in My Vodafone staan en het betreffende account niet de juiste rechten heeft om OneNumber te bestellen. Ik heb alles samengevoegd tot 1 profiel. Er waren namelijk 2 profielen in My Vodafone, maar beide hadden niet de juiste rechten. Als je nu OneNumber besteld en de My Vodafone gegevens gebruikt, dan moet het zonder problemen lukken. Herstart van te voren wel even jouw Watch en toestel voordat je de aanvraag voor OneNumber opnieuw doet 

Alex11
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de snelle reactie. Ik ga het proberen.

Alex11
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is gelukt. 

Bedankt voor de hulp.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic