1
Vraag
2
Reacties
tobiastheebe

Liefhebber
  • 26Posts
  • 4Oplossingen
  • 4Likes

Ondersteunt Vodafone PIN2 en PUK2?

Klopt het nog steeds dat Vodafone SIM's geen PIN2 ondersteunt zoals in een aantal topics wordt aangegeven? Helaas zag ik deze topics te laat. Ik heb geprobeerd om de PIN2 van mijn SIM (abonnement, ontvangen in november 2018) aan te passen. De PIN2 is niet 0000 (wat bij mijn prepaid SIM's van KPN wel het geval is) en ook niet hetzelfde als de door mij ingestelde PIN1. Ook werkt de PUK1 niet als PUK2 voor deblokkeren. Door deze pogingen heb ik nu een geblokkeerde PIN2 en nog 9 pogingen over voor PUK2. Ik heb hier verder geen last van, maar toch vervelend. Is hier nog iets aan te doen, behalve een vervangende SIM aanvragen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12465Posts
  • 3600Oplossingen
  • 3270Likes

Pin2 en Puk2 is geen ondersteuning van Vodafone. 
Mocht je echt grote problemen ondervinden dan zou ik langs een winkel gaan en een nieuwe SIMkaart aanvragen. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12465Posts
  • 3600Oplossingen
  • 3270Likes

Pin2 en Puk2 is geen ondersteuning van Vodafone. 
Mocht je echt grote problemen ondervinden dan zou ik langs een winkel gaan en een nieuwe SIMkaart aanvragen. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 157Posts
  • 30Oplossingen
  • 44Likes

Goedemorgen @tobiastheebe 

@Energieboy Was mij net voor haha, maar heeft gelukkig direct het enige juiste antwoord gegeven 🙂

Ik heb zijn reactie dan ook als Best Answer geselecteerd.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Voor nu een fijn weekend!

tobiastheebe
topicstarter
Liefhebber
  • 26Posts
  • 4Oplossingen
  • 4Likes

Dank voor de reacties, ik ging er al van uit dat een vervangende SIM de enige oplossing is hiervoor. Jullie ook nog een fijn(e) weekend/zondag toegewenst.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic