Cees walraven

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement

Jullie proberen mij al dagen te bereiken masr ik zit op Curacao

Als jullie bellen is het hier midden in de nacht

Ik wil graag gebruik maken van edn nieuwe Apple aanbieding mijn apple telefoon is hier defect geraakt

Vanaf 1december ben ik weer thuis

Doe een goede aanbieding met het zelfde abonnement.

** privégegevens verwijderd door moderator. Pas op met de informatie je deelt op een publiek forum**

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Cees walraven 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat mooi dat je daar zit en wat vervelend dat Vodafone je midden in de nacht belt. Voor het aanvragen van een verlening, of een aanbieding, kan je het best contact opnemen met de klantenservice. Via je mobiel is dit een gratis nummer (0800-0001), je hoeft er dus niets extra's voor te betalen, als je ze belt. Je kan ook contact opnemen door te chatten via de website. Uiteraard kan je ook vanaf 1 december langs een Vodafone Winkel gaan in Nederland, ook daar willen ze je graag helpen. 

Meer informatie over verlengen, zie deze pagina: https://www.vodafone.nl/abonnement/mobiel/verlengen 

Daarnaast wil ik nog even aangeven dat dit een openbare Community is en iedereen alles kan lezen wat je schrijft. Daarom hier geen privé gegevens plaatsen aub. Ik zal vragen of iemand van Vodafone het voor je weg haalt en anders kan je het zelf binnen het uur, na plaatsen van je bericht, nog aanpassen. 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Cees walraven, welkom hier!

Ah, wat vervelend dat jouw telefoon kapot is gegaan. Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, want ik zie dat je gisteren contact hebt gehad en jouw zakelijke abonnement is verlengd met een nieuw toestel. Alvast heel veel plezier met jouw iPhone 14 en geniet nog even van je verblijf op Curaçao. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Cees walraven 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat mooi dat je daar zit en wat vervelend dat Vodafone je midden in de nacht belt. Voor het aanvragen van een verlening, of een aanbieding, kan je het best contact opnemen met de klantenservice. Via je mobiel is dit een gratis nummer (0800-0001), je hoeft er dus niets extra's voor te betalen, als je ze belt. Je kan ook contact opnemen door te chatten via de website. Uiteraard kan je ook vanaf 1 december langs een Vodafone Winkel gaan in Nederland, ook daar willen ze je graag helpen. 

Meer informatie over verlengen, zie deze pagina: https://www.vodafone.nl/abonnement/mobiel/verlengen 

Daarnaast wil ik nog even aangeven dat dit een openbare Community is en iedereen alles kan lezen wat je schrijft. Daarom hier geen privé gegevens plaatsen aub. Ik zal vragen of iemand van Vodafone het voor je weg haalt en anders kan je het zelf binnen het uur, na plaatsen van je bericht, nog aanpassen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Cees walraven, welkom hier!

Ah, wat vervelend dat jouw telefoon kapot is gegaan. Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, want ik zie dat je gisteren contact hebt gehad en jouw zakelijke abonnement is verlengd met een nieuw toestel. Alvast heel veel plezier met jouw iPhone 14 en geniet nog even van je verblijf op Curaçao. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic