Duysserinck

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone en Mijn Ziggo ontkoppelen

Ik heb mijn vodafone account (prepaid abbo) gekoppeld aan mijn ziggo account. Nu kan ik niet meer met mijn oude account inloggen. Dit was eigenlijk niet de bedoeling. 

 

Ik wil weer terug naar mijn oude inlog (en vodafone en ziggo los van elkaar).

 

Mijn vodafone account is geregistreerd op ** en mijn oude ziggo account (ahoewel oud: dit abbo is ook net nieuw) was met inlog **

 

Kunnen die twee weer log gekoppeld worden van elkaar?

 

Met vriendelijke groet

Roel Duysserinck

*Emailadres verwijderd door moderator wegens privacy*

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Duysserinck, goedemorgen en welkom hier. 

Het ontkoppelen van de accounts is zeker weer mogelijk! Door de koppeling zijn de inloggegevens van My Vodafone ook de gegevens van Mijn Ziggo geworden. Dat verklaart dus waarom je met de oude gegevens van het Mijn Ziggo account niet meer kan inloggen. Bij deze heb ik het Mijn Ziggo account laten ontkoppelen. Voor Mijn Ziggo kun je nu weer een nieuw account registeren met het gewenste e-mailadres. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Duysserinck, goedemorgen en welkom hier. 

Het ontkoppelen van de accounts is zeker weer mogelijk! Door de koppeling zijn de inloggegevens van My Vodafone ook de gegevens van Mijn Ziggo geworden. Dat verklaart dus waarom je met de oude gegevens van het Mijn Ziggo account niet meer kan inloggen. Bij deze heb ik het Mijn Ziggo account laten ontkoppelen. Voor Mijn Ziggo kun je nu weer een nieuw account registeren met het gewenste e-mailadres. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic