1
Vraag
2
Reacties
M.A.

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

My Vodafone App - Melding (1) verdwijnt niet

IMG_3078.jpeg

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
M.A.
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Gegevens: ✔️
probleem opgelost door kort op het ballonnetje te klikken zodat de app niet opend. En daar stond een bericht of ik meldingen wil toestaan.

dit gevonden door toch nog eens op internet te zoeken! 
dankjewel voor het meedenken!😊

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @M.A., goedemiddag!

Wat stom dat je deze notificatie van de My Vodafone app niet weg krijgt. Toevallig was hier een tijdje geleden een vergelijkbaar topic over op de Community. Wil je eens kijken of je met de tips hier uit de voeten kan?

M.A.
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

 Goedemiddag,

Het lukt nog steeds niet om de melding weg je krijgen.

App helemaal verwijderd, telefoon opnieuw opgestart.

de meldingen/berichtgeving uitzetten lukt ook niet want de my vodafone app wordt daar niet in weergegeven.

Cache verwijderd van safari, cache verwijderen van app, my vodafone??

ik gebruik een iphoen11 pro ios 17

ik had eerder wel Ziggo aan my vodafoon gekoppeld, maar ik heb ook Ziggo helemaal van iPhone verwijderd en is door vodafone ontkoppeld.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hmm, dit is een lastige @M.A. Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen directe oplossing heb, omdat er al zoveel is gedaan. Normaliter zou je verwachten dat de notificatie met het opnieuw installeren van de app i.c.m een cache clean het probleem wel zou oplossen. Mijn collega vroeg zich nog af of er misschien nog een Messenger bericht open stond? Ik neem aan dat je dit al hebt gecheckt, maar voor de zekerheid toch even de vraag. Wil je verder ook jouw Community profiel aanvullen met je adresgegevens? En ook aangeven in je profiel onder 'Persoonlijke Informatie' met welke gebruikersnaam je inlogt in My Vodafone?

M.A.
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Gegevens: ✔️
probleem opgelost door kort op het ballonnetje te klikken zodat de app niet opend. En daar stond een bericht of ik meldingen wil toestaan.

dit gevonden door toch nog eens op internet te zoeken! 
dankjewel voor het meedenken!😊

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic