danny123

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Likewize inruilactie Samsung Galaxy S24+

Laat ik beginnen met aan te geven dat ik mijn geduld begin te verliezen, ik weet het niet meer.

 

Op 19 januari heb ik de Samsung Galaxy s24+ besteld waarbij ik gebruik wil maken van de inruilpromo. Hiervoor zou ik de factuur die in de doos bijgeleverd wordt moeten indienen waarna ik een code krijg voor mijn oud toestel op te sturen. Deze afhandeling gaat via LikeWize. Ik ben sinds 19 januari bezig met het krijgen van de goedkeuring en mijn aanvraag wordt keer op keer afgewezen. Ik heb meer dan 5 aanvragen gedaan en contact gehad via de mail met LikeWize en het enige wat zij zeggen is dat het document niet volstaat en verwijzen mij terug naar vodafone.

 

Ik heb al meerdere pakbonnen opgestuurd, mijn contract en mijn eerste maandfactuur en ik blijf afwijzing na afwijzing krijgen. Vodafone klantenservice weet het ook niet, ik wordt doorverbonden doorverbonden, de verbinding wordt verbroken of er wordt simpelweg gezegd dat ze het niet weten.

 

Wel wisten verschillende medewerkers mij te vertellen dat ze meer van dit soort klachten krijgen van LikeWize maar er komt maar geen oplossing. En over twee weken stopt de actie en dan kan ik natuurlijk geen aanspraak meer maken op die 250 euro.

 

Om dingen nog erger te maken verwijst vodafone mij naar likewize, ik zou hen maar moeten bellen. En als ik dat google krijg ik een 1800 nummer? haha... not...

 

Iemand die wel de heilige graal van een oplossing heeft?

 

Hoe kan een bedrijf als vodafone met zoiets in zee gaan zonder dat er een goede samenwerking is. Onvoorstelbaar.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @danny123 
Ik heb je zojuist een privéberichtje gestuurd! Het is gelukt met LikeWize en de promocode is bij deze gegenereerd. Je vindt deze terug in het privébericht.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Ik heb vernomen dat het daar erg druk is momenteel en dat het uiteindelijk wel goed komt. Het is natuurlijk niet leuk om zo lang te moeten wachten maar het is waarschijnlijk een succes bij Vodafone. Je hebt gelijk dat ze daar wel iets duidelijker in mogen zijn en dat de communicatie wat beter mag. 

Gelukkig heb je hier je melding gemaakt en daar kan @Cecilia wel wat mee (denk ik). Na het weekend is ze er weer en dan kan ze je hierop antwoord geven. Maar als ik zo alle andere topics bekijk dan verwacht ik dat het wel goed komt. 

Cecilia heeft geschreven naar iemand anders (vanaf maandag is ze weer aanwezig):
Ik kan mij heel goed voorstellen dat je graag wilt weten waar je nu precies aan toe bent en wat je kan verwachten. Ik moet bekennen dat ik zelf deze informatie niet paraat heb voor je, maar om die reden ga ik het dan ook intern voor je uitzetten. 

Hier heb ik uiteraard wat extra informatie voor nodig. 
* Verzendbewijs (inclusief Track en Trace)

* IMEI nummer + merk en model toestel
* Aanmeldnummer LikeWize 

Je mag deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Dit kan je doen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Lukt het niet om haar een privébericht te sturen dan kan je deze informatie pas opsturen als @Cecilia je zelf heeft aangesproken. Zet het vooral NIET hier online, dit is een open community.  En je moet je telefoon wel aangetekend hebben toegezonden!

Energieboy_0-1710597966203.png

 

 

danny123
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dankjewel voor je reactie! Erg fijn! Ik zal @Cecilia een bericht sturen met de benodigde gegevens! EDIT: zij is niet rechtstreeks te benaderen zie ik dus ik wacht geduldig tot zij contact met mij opneemt!

 

Belangrijk om te vermelden ik heb mijn oud toestel nog niet verstuurd omdat ik nog geen actiecode heb ontvangen van LikeWize. Daar gaat het al mis in het proces. Het aangeleverde document wordt keer op keer afgewezen en ik wordt terugverwezen naar vodafone voor service...?

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @danny123, goedemorgen en welkom hier!

Ik wil deze situatie graag voor je uitzetten. Wil je jouw Community profiel aanvullen met alle persoonlijke informatie en mij een privébericht sturen met daarin een kopie van de afwijzing per e-mail van LikeWize, het e-mailadres waarmee je de aanvraag hebt gedaan en een kassabon van de aankoop van het toestel? Dan zet ik dit voor je door naar mijn contactpersoon binnen LikeWize en hoop ik dat we via die weg alsnog de promocode voor je kunnen realiseren. 

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community (envelopje), een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @danny123 
Ik heb je zojuist een privéberichtje gestuurd! Het is gelukt met LikeWize en de promocode is bij deze gegenereerd. Je vindt deze terug in het privébericht.

Nappie333v2

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Cecilia. Helaas heb ik bijna hetzelfde probleem (met deze s24+ 250 extra inruil promotie). Ik heb een Samsung Galaxy S24+ (icm abbo) gekocht en de telefoon volledig betaald op 10-02-2024. Ik heb bij de bestelling alleen een bestelbevestiging, een pakbon en een contract gekregen. Volgens Vodafone Klantenservice zou dit voldoende moeten zijn om in te dienen bij Likewize. Echter weigeren ze stellig mijn aanvraag omdat ze alleen een factuur willen hebben. Ik heb meerdere malen de klantenservice van Vodafone gebeld en ook de Vodafone winkels bezocht. Zij konden me allemaal niet verder helpen en weten het ook niet meer. Zij zeggen dat ze de factuur voor mij (nog) niet uit kunnen draaien omdat mijn telefoonnummer nog niet volledig in het vodafone systeem actief is vanwege nummerbehoud. Echter vertellen ze me dat ik volledig recht op de promotiecode heb omdat ik aan alle voorwaarden voldoe. En zij zeggen telkens dat ik de Likewize klantenservice moet bellen, maar daar wordt mijn aanvraag elke keer weer geweigerd. 

 

Ik stress nu omdat ik ook te horen gekregen heb dat 1 april de einddatum is van promotiecodes voor deze actie. Het voelt voor mij onrechtvaardig aan omdat mijn aanvraag telkens geweigerd wordt door Likewize terwijl ik aan alle voorwaarden voldoe. Het zou niet moeten dat de klant zoveel moeite moet doen om een de aanvraag bij Likewize goedgekeurd te krijgen. Ik word elke keer van het kastje naar de muur gestuurd door zowel Vodafone als Likewize. Ik ben hier al ongeveer een maand mee bezig.

 

Hopelijk kan je ook mij helpen (zoals je Danny hebt geholpen) met deze case aangezien ik het idee heb dat jij de enige binnen heel Vodafone bent die hier iets van af weet en de juiste contactpersonen weet te raadplegen. Ik zal je gelijk enkele documenten en de email met de afwijzing van Likewize toesturen via een privebericht. Als er meer informatie nodig is van mijn kant hoor ik het heel graag.

 

Alvast Bedankt.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Nappie333v2, goedemorgen en welkom hier!

Uiteraard kijk ik ook graag even met jou mee. Zou je hiervoor jouw eigen topic willen starten en jouw Community profiel willen aanvullen met je persoonlijke gegevens? Dan kan ik een kijkje achter de schermen nemen en blijft de Community overzichtelijk 🙂 

Maxim

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste @Cecilia, Net gelezen de bovenstaande correspo en ik zit in dezelfde situatie. Ik ben zakelijke klant. Sinds 2 maart zit ik dagelijks aan het telefoon met Vodafone klantenservice en ook Likewize. 2 maart heb ik Samsung S24 Ultra icm Vodafone zakelijk abonnement aangeschaft. Rekening houdend met de actie voor inleveren van oude toestel en vergoeding van 300eur. Vervolgens heb ik het formulier voor de aanvraag van een code ingevuld en opgestuurd nadat ik het contract per email heb ontvangen (8 maart). Als bewijs heb ik het contract toegevoegd omdat de factuur is niet meegekomen en niet meegeleverd. Ook niet bij het bezorgen van het toestel thuis en ook niet per email bij aankoop ontvangen. Ik hoorde ook van de meneer Hristian Lazarov van Likewize dat met kopie van contract kom ik niet in aanmerking voor de inruil actie. Dat heeft hij ook per email bevestigd. Om een code te creëren beweert hij dat ik een factuur met aankoopdatum moet insturen. Toen naar de Vodafone winkel langs geweest op advies van de service desk. Maar daar kon men mij niet helpen en verwees naar Likewize… Wel is mij verteld dat als ik bij de winkel en niet online het contact had afgesloten dan zou de 300euro korting als inruilactie gelijk wordt verrekend. Ongelofelijk, dit in de tijd dat alles on-line is. Volgende dag weer terug naar de klantenservice van Vodafone met het verzoek om een factuur per email te ontvangen. Een factuur is voor mij aangemaakt maar met de aankoop datum van 8 maart (de datum wanneer het toestel is geleverd) ipv 2 maart wanneer ik het toestel heb besteld en aanbetaald. Aan deze factuur heb ik niets want de aankoopdatum was 2 maart en de actie was 3 maart afgelopen. Weer terug naar klantendesk met het verzoek om een correcte factuur conform het contract aan te maken, waarin zwart op wit de aankoop datum van 2 maart moet staan. Bij de klantendesk zegt men dat het aanmaken van een nieuwe factuur niet mogelijk is omdat het contract op 8 maart getekend was. Het is super frustrerend want in het contract duidelijk staat dat aankoop op 2 maart is gedaan. Maar corrigeren van factuur was geweigerd, met het advies om het contact te overleggen. Bij Likewize alsnog geprobeerd uit te leggen dat contract moet voldoende zijn volgens klantenservicedesk van Vodafone, maar dat had geen effect. Wel was ik gedreigd dat ik niet meer in aanmerking kom voor deze actie want de termijn voor het verstreken van een aanmeldingscode bijna voorbij is. Wat een vicieuze cirkel, nooit zulke ervaringen gehad bij het aankopen van een telefoon. Als u mij verder kunt helpen graag. Mijn orde nummer is 460010451, klanten nr 516962998. Hoewel service desk ook een onderzoek voor mij heeft opgestart dat volgens hun minimaal 5 werkdagen gaat duren maar omdat ik hele moeilijke case heb wrsl nog veel langer. Alvast bedankt!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Maxim, goedemorgen en welkom hier!

Als ik je verhaal zo lees dan komt de situatie wel overeen met de situatie van @danny123 waarbij er geen promocode werd gegenereerd vanwege een 'foutieve' factuur. Ik kan ook jou hier vast en zeker mee verder helpen. Wil je mij een kopie van de afwijzing van LikeWize toesturen in een privébericht + het contract van je bestelling? Dan zet ik dit door naar mijn contactpersoon binnen LikeWize en moeten we dit vast tot een goed einde ook kunnen brengen. 

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet 🙂

Maxim

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hartelijk dank Cecilia! De aangevraagde documentatie is net via prive post naar u verstuurd. Ik hoor/lees graag van u. Bedankt! Mvg Maxim

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Goedemorgen @Maxim 
Ik heb je zojuist een privéberichtje gestuurd met daarin de promocode! 🙂
Alvast een fijn weekend toegewenst.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic