1
Vraag
2
Reacties
wrdegroot24

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klantenservice bellen: Gratis naar 0800-nummer?

Waarom kunnen zakelijke klanten wel een 0800 nummer bellen die gratis is en gewone consumenten niet

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @wrdegroot24 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hoe kom je daar bij dat particulieren klanten niet gratis kunnen bellen naar een 0800 nummer? Deze is voor de gewone consumenten, zoals jij ze noemt, ook gewoon gratis hoor. Hieronder een overzicht van servicenummers en de kosten ervan. Wil je dit zelf controleren, kijk dan deze pagina voor de actuele tarieven. Uiteraard mijn vraag dan, hoe kom je er bij dat het niet gratis is 😉

Schermafbeelding 2021-10-16 om 11.21.53.png

En voor het bellen naar de klantenservice is voor particulieren klanten ook gratis, zie onderstaande plaatje: 
Schermafbeelding 2021-10-16 om 11.24.00.png

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @wrdegroot24 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hoe kom je daar bij dat particulieren klanten niet gratis kunnen bellen naar een 0800 nummer? Deze is voor de gewone consumenten, zoals jij ze noemt, ook gewoon gratis hoor. Hieronder een overzicht van servicenummers en de kosten ervan. Wil je dit zelf controleren, kijk dan deze pagina voor de actuele tarieven. Uiteraard mijn vraag dan, hoe kom je er bij dat het niet gratis is 😉

Schermafbeelding 2021-10-16 om 11.21.53.png

En voor het bellen naar de klantenservice is voor particulieren klanten ook gratis, zie onderstaande plaatje: 
Schermafbeelding 2021-10-16 om 11.24.00.png

wrdegroot24
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik ben niet helemaal duidelijk geweest.  Ik bedoelde  dat particulieren naar Ziggo klantenservice niet via een 0800 nummer kunnen bellen en zakelijke klanten wel. Sorry foutje Dankjewel voor je antwoord

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Geen probleem, kan gebeuren. 
Waarom Ziggo klantenservice niet gratis is zou je eigenlijk moeten vragen op de Ziggo Community, community.ziggo.nl

De Ziggo klantenservice is via je thuis telefoon, van Ziggo, gratis om te bellen via 1200. Bellen via je mobiel, of vanaf een ander netwerk, kost geld. Waarom? Geen idee eigenlijk. Maar je kan natuurlijk ook met Ziggo chatten, dat kost je dan niets. Net zoals de nieuwe Mijn Ziggo app installeren en dan kan je via de app ook je vragen stellen. Of via de community van Ziggo, ook daar kan je gratis je vragen stellen. 

Mooier kan ik het niet maken, en denk Ziggo ook niet 🤔

wrdegroot24
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oké bedankt,voor je antwoord. dit was ook de eerste keer dat ik iets op zoiets zette Ik werd hier naartoe verwezen daarom had ik het hier neergezet maar klopt op mijn ziggo kan ik ook terecht. 

Groetjes. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic