1
Vraag
2
Reacties
Gala_Girl

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik in Turkije met mijn Start XL internetabonnement gratis internetten uit mijn bundel?

 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11963Posts
  • 3500Oplossingen
  • 3126Likes

Als je Start en Red abonnement hebt, kun je alle data in je bundel ook in de EU gebruiken. Ook de dubbele data die je ontvangt als je internet van Ziggo hebt kun je in de EU gebruiken.

Heb je een abonnement?
Ja, dan kan je je bundel in Turkije gebruiken. Turkije valt bij Vodafone binnen onze EU-tarieven. Dit betekent dat je je bundel in de EU kunt gebruiken zoals in Nederland: bellen, gebeld worden, sms versturen én ontvangen en uiteraard ook internetten. Lees meer informatie hierover op deze pagina
Is je data op maar ben je nog in het buitenland? Zet dan je roaming uit om kosten te voorkomen, óf sluit een extra databundel aan.
Om dit te voorkomen kun je natuurlijk ook gebruik maken van de Blox Beperkt Internet. Deze is in Nederland én de EU geldig.
Turkije valt hier dus ook onder 🙂

Heb je prepaid?

Turkije staat voor prepaid niet in de lijst van “gewoon” gebruik in het buitenland. Je kan je prepaid dus wel gebruiken in Turkije, maar dan betaal je wel gelijk de tarieven in het buitenland. Houd hiervoor zone 2 aan. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11963Posts
  • 3500Oplossingen
  • 3126Likes

Als je Start en Red abonnement hebt, kun je alle data in je bundel ook in de EU gebruiken. Ook de dubbele data die je ontvangt als je internet van Ziggo hebt kun je in de EU gebruiken.

Heb je een abonnement?
Ja, dan kan je je bundel in Turkije gebruiken. Turkije valt bij Vodafone binnen onze EU-tarieven. Dit betekent dat je je bundel in de EU kunt gebruiken zoals in Nederland: bellen, gebeld worden, sms versturen én ontvangen en uiteraard ook internetten. Lees meer informatie hierover op deze pagina
Is je data op maar ben je nog in het buitenland? Zet dan je roaming uit om kosten te voorkomen, óf sluit een extra databundel aan.
Om dit te voorkomen kun je natuurlijk ook gebruik maken van de Blox Beperkt Internet. Deze is in Nederland én de EU geldig.
Turkije valt hier dus ook onder 🙂

Heb je prepaid?

Turkije staat voor prepaid niet in de lijst van “gewoon” gebruik in het buitenland. Je kan je prepaid dus wel gebruiken in Turkije, maar dan betaal je wel gelijk de tarieven in het buitenland. Houd hiervoor zone 2 aan. 

Gala_Girl
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Start XL abonnement.jpg

Bedankt voor je reactie, maar als in My Vodafone app bij tarieven in het buitenland ga kijken bij Turkije, krijg ik te zien dat internetten wel betaald is (zie foto bijlage). Hoe willen jullie dit verklaren dan. Want zo is het niet duidelijk voor mij.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3215Posts
  • 947Oplossingen
  • 1072Likes

Hi @Gala_Girl 
Fijn om te zien dat @Energieboy je al heeft voorzien van de juiste informatie. Wat betreft jouw vervolgvraag. Het staat eigenlijk al in je screenshot: ' In de EU gebruik je gewoon de MB's, minuten en SMS'jes van je bundel. Is je bundel op? Dan is dit je tarief'. Dat wil zeggen. Als de databundel van jouw Start XL abonnement op is, dan betaal je € 1,65 per 200MB in Turkije.  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic