Chiel1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inruilactie vodafone S24

  • Goedemorgen,

8-3-2024 heb ik mijn S20 op gestuurd naar Likewize ivm met de inruilactie. 281 euro retour. Eerst geprobeert toestel in te leveren bij de Vodafone winkel maar de medewerkster zat liever op haar telefoon te spelen dan een klant te helpen. Toen mijn oude toestel maar met Postnl verstuurd.  Nu heb ik een bericht van jullie gekregen dat de telefoon nog niet ontvangen is door Likewise en dat binnenkort de deal verloopt. Via postnl kunnen achterhalen dat mijn toestel wel degelijk afgeleverd is bij Likewize. Mailtjes gestuurd naar Likewize maar er komt van hun zijde geen reactie. En nu lees ik in deze community dat dit vaker voorkomt. Lijkt verdacht veel op een verdienmodel. Ik krijg berichten van jullie dat jullie zo blij zijn dat ik mijn abonnement heb verlegt en bij jullie blijf. Maar op dit moment is dit niet wederzijds. 281 euro is tenslotte een hoop geld en heeft zeker meegeteld om bij jullie mijn abonnement te verlengen en een nieuw toestel aan te schaffen. Graag ontvang ik van u een reactie.

Met vriendelijke groet, Michiel

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Chiel1 
Goed nieuws! Het toestel hebben ze kunnen vinden bij de retourverwerking van Vodafone. Zoals je zelf al aangaf had je onverhoopt een verkeerd verzendlabel gebruikt, waardoor het toestel daar was bezorgd. Het toestel zal deze week nog geïnspecteerd worden en dan staat het bedrag uiterlijk ergens volgende week op je rekening 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Ik heb vernomen dat het daar erg druk is momenteel en dat het uiteindelijk wel goed komt. Het is natuurlijk niet leuk om zo lang te moeten wachten maar het is waarschijnlijk een succes bij Vodafone. Je hebt gelijk dat ze daar wel iets duidelijker in mogen zijn en dat de communicatie wat beter mag. 

Gelukkig heb je hier je melding gemaakt en daar kan @Cecilia wel wat mee (denk ik). Na het weekend is ze er weer en dan kan ze je hierop antwoord geven. Maar als ik zo alle andere topics bekijk dan verwacht ik dat het wel goed komt. 

Cecilia heeft geschreven naar iemand anders (vanaf maandag is ze weer aanwezig):
Ik kan mij heel goed voorstellen dat je graag wilt weten waar je nu precies aan toe bent en wat je kan verwachten. Ik moet bekennen dat ik zelf deze informatie niet paraat heb voor je, maar om die reden ga ik het dan ook intern voor je uitzetten. 

Hier heb ik uiteraard wat extra informatie voor nodig. 
* Verzendbewijs (inclusief Track en Trace)

* IMEI nummer + merk en model toestel
* Aanmeldnummer LikeWize 

Je mag deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Dit kan je doen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Lukt het niet om haar een privébericht te sturen dan kan je deze informatie pas opsturen als @Cecilia je zelf heeft aangesproken. Zet het vooral NIET hier online, dit is een open community.  En je moet je telefoon wel aangetekend hebben toegezonden!

39687219-906e-4f54-b150-4651db95909a.default.png

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Chiel1, goedemorgen en welkom hier!

Het gaat hierbij zeker om een fors bedrag en als je gebruik kan maken van zo'n leuke actie, dan wil je daar uiteraard gebruik van maken. De actie zelf is een groot succes geweest, waardoor het op dit moment langer duurt dat het toestel als ontvangen is geregistreerd en geïnspecteerd wordt. Dit kan soms maximaal 14 dagen duren. Ik wil je in ieder geval gerust stellen dat je niet bang hoeft te zijn dat je de deal misloopt, want je hebt het toestel tijdig verstuurd. Je geeft aan dat je het toestel op 8 maart naar LikeWize hebt verstuurd en dat Track en Trace van Post NL aangeeft dat het is afgeleverd. De periode van 14 dagen is in dit geval nog niet voorbij. Mocht je eind deze week nog geen bericht van LikeWize hebben gekregen, wil je mij dan het volgende toesturen?

 * Verzendbewijs (inclusief Track en Trace)

* IMEI nummer + merk en model toestel
* Aanmeldnummer LikeWize 

Je mag deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Dit kan je doen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Op basis daarvan ga ik het één en ander intern voor je uitzetten bij mijn contactpersoon van LikeWize.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Chiel1 
Goed nieuws! Het toestel hebben ze kunnen vinden bij de retourverwerking van Vodafone. Zoals je zelf al aangaf had je onverhoopt een verkeerd verzendlabel gebruikt, waardoor het toestel daar was bezorgd. Het toestel zal deze week nog geïnspecteerd worden en dan staat het bedrag uiterlijk ergens volgende week op je rekening 🙂

Chiel1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen.

Hopelijk is het nu hierbij geregeld. Alvast bedankt voor je enorme inzet.

 

Grt Michiel 

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic