pwintri2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ineens geen 5G meer. Hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb ineens 4g in plaats van 5g

toestel resetten helpt niet

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @pwintri2, goedemorgen en welkom hier!

Wat gek dat je ineens alleen nog 4G hebt. Uit je bericht begrijp ik dat je eerder altijd wel gebruik kon maken van het 5G netwerk, maar dat dit ineens van de één op de andere dag is veranderd ongeacht de locatie. Mocht het probleem nog niet zijn opgelost, dan wil ik je eens vragen om een kruistest uit te voeren. Dat wil zeggen dat je je huidige simkaart in een ander toestel test en een andere simkaart in je eigen toestel. Zo kun je bijvoorbeeld testen of het probleem wordt veroorzaakt door je simkaart of een instelling of iets met je toestel. Heb je het probleem ook als je jouw simkaart test in een ander toestel en is er volgens onze dekkingskaart wel 5G beschikbaar, dan is een goede stap om je simkaart om te laten ruilen. Dit kan je eventueel gemakkelijk in een winkel laten doen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic