Ivo-tje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

IPv6 op mobiel

Het is nu bijna 2023, IPv6 is 27 jaar oud, maar als Vodafone klant hebben we hier nog altijd niet de beschikking over op het mobiele netwerk. De vraag is al enkele malen gesteld, maar ik lees alleen maar dat het nog te betwijfelen valt of en waneer het komt.

Dus nogmaals de vraag aan Vodafone: staat het dan nu EINDELIJK op de planning? Zo ja, waneer?

Want IPv6 is anno 2023 een noodzakelijk onderdeel van een internet verbinding, omdat IPv4 al enkele jaren "op" is.

Steeds meer diensten zijn niet bereikbaar door het gebrek aan IPv6 en als klant zou ik dus graag zien dat dit op korte termijn wordt geïmplementeerd.

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Ivo-tje, welkom hier!

Heel toevallig heb ik deze vraag recent opnieuw uitgezet, omdat ik benieuwd was of er ontwikkelingen waren op dit gebied. Helaas was dit nog niet het geval. Er is vooralsnog niets bekend of en per wanneer wij gebruik gaan maken van IPv6 i.c.m. ons mobiele netwerk. Sorry! Ik had je graag ander nieuws gebracht. 

Ivo-tje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Anno 2022 een schokkend antwoord. Je zou verwachten dat het er al was, maar dat er zelfs nog geen plannen zijn is ronduit schokkend te noemen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic