1
Vraag
2
Reacties
Maudschoen94

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goodbye melding bij voicemail

Beste,

 

Wanneer ik mijn voicemail wil inschakelen, krijg ik alleen goodbye te horen. Ook mensen die mij bellen krijgen goodbye te horen wanneer ik er wordt overgeschakeld naar de voicemail. Hoe krijg ik mijn voicemail weer ingesteld?

 

Groet,

Maud

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

Hi @Maudschoen94, goedemorgen en welkom hier. 

Ik ben direct achter de schermen gaan kijken en zag dat de voicemail niet ingeschakeld stond bij jouw abonnement. Dit heb ik nu in orde gemaakt. Kun je voor mij het toestel eens uitzetten en opnieuw opstarten? Daarna mag je bellen met 12331. Als het goed is, werkt de voicemail dan. Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

10 Reacties 10
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

Hi @Maudschoen94, goedemorgen en welkom hier. 

Ik ben direct achter de schermen gaan kijken en zag dat de voicemail niet ingeschakeld stond bij jouw abonnement. Dit heb ik nu in orde gemaakt. Kun je voor mij het toestel eens uitzetten en opnieuw opstarten? Daarna mag je bellen met 12331. Als het goed is, werkt de voicemail dan. Laat je weten of het gelukt is?

Maudschoen94
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gelukt!!

 

Ontzettend bedankt!

Steefig

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan mijn voicemail ook niet instellen. Met de hoeveelheid spam telefoontjes tegenwoordig zou het fijn zijn om voicemail te hebben.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

@Steefig Ik zie dat de voicemail bij jou uitgeschakeld staat. Dit zet ik graag voor je aan, maar helaas is dat op dit moment niet mogelijk wegens een openstaande order van 4 januari. Ik houd je gegevens in de gaten en je ontvangt een seintje zodra ik deze optie voor je heb kunnen inschakelen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

@Steefig De voicemail staat nu ingeschakeld. Kun je kijken of het lukt om deze in te stellen 🙂 ?

Steefig

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas, ik krijg bij het bellen naar 1233 te horen; you are not registered for vodafone voicemail. Als ik 12331 probeer hoor ik alleen; goodbye.

Opnieuw opstarten helpt ook niet.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

@Steefig Sorry! Ik moet mijn antwoord even corrigeren. Bij het opzoeken van je gegevens heb ik helaas een typfout gemaakt, waardoor ik andere gegevens kreeg te zien. Super sorry!  Helaas is de openstaande order nog steeds aan de orde van de dag. Ik blijf het voor je in de gaten houden en zal een update hier delen.

Steefig

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor de snelle reactie!

Enig idee waarom deze order nog open staat? Ik heb de nieuwe telefoon al in gebruik, maar mn abonnement is nog niet omgezet. Wellicht omdat ik van een fysieke sim ben overgestapt naar een esim?

Ik wacht rustig af!

Steefig

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, mijn nieuwe abonnement is ondertussen ingegaan, is het nu mogelijk om de voicemail aan te zetten?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

Hi @Steefig 
Yes, het is nu mogelijk om de voicemail in te schakelen. Bij deze heb ik dit direct voor je in orde gemaakt! Kun je voor mij het toestel eens uitzetten en opnieuw opstarten? Daarna mag je bellen met 12331 om de voicemail in te stellen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic