1
Vraag
2
Reageer en help mee
Geuze5667

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen tele2 06 nrs kunnen bellen vanaf Vodafone vast of mobiel abbonnement

Beste Vodafone Community,

 

Sinds de afgelopen 2,5 week kan ik vanuit mijn vodafone vaste lijn en of mobiel abonnement geen tele2 06 nrs meer bereiken. ook heb ik mijn moeder met een kpn abbonnement laten testen en heeft het zelfde probleem

als je naar tele2 06 nr belt krijgt je geen overgangs toon en ook hoor je helemaal niets op de lijn.

 

ik heb gemeld met vodafone en er was een routerings storing maar deze zou volgens de helpdesk zijn opgelost. maar nog steeds kan ik geen tele2 06 nrs bellen. wel kan mijn vriendin met haar tele2 06 nr mij bellen.

 

mijn vraag is nu zijn er meer mensen die dit probleem nog steeds ervaren?

want reseten van telefoon of netwerk instellingen lost het probleen niet op

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2999Posts
  • 868Oplossingen
  • 1027Likes

Hi @Geuze5667
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Super onhandig dat je geen mobiele nummers van Tele2 kunt bereiken. Toevallig zag ik dat je dit vraagstuk ook op de Ziggo Community had geplaatst. Hier vond ik iets meer achtergrond informatie. Zowel met de vaste lijn van Ziggo als met een mobiel nummer van Vodafone en KPN kun je geen Tele2 nummers bereiken. Het gaat hier dus om 3 verschillende providers en netwerken waarmee o.a. jouw vriendin met een Tele2 nummer niet bereikbaar is. 

Ik sluit mij in dit geval aan bij het antwoord wat op de Ziggo Community door Bert is gegeven. Als het een probleem in het Vodafone netwerk zou zijn, dan zou je het nummer wel met KPN of via de vaste lijn van Ziggo moeten kunnen bereiken. Dit zijn namelijk allemaal andere providers die gebruik maken van verschillende netwerken. In dit geval moet het probleem dus liggen aan het netwerk van Tele2 (zij maken gebruik van het netwerk van T-Mobile), aangezien diverse providers hier geen verbinding mee kunnen krijgen. Mijn advies is in deze dan ook om jouw vriendin contact op te laten nemen met haar provider (Tele2). 

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic