1
Vraag
2
Reacties
Albertine82

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen bereik op Ophemert

sinds een jaar woon ik in Ophemert, waar het netwerk gewoonweg belabberd is. Aantal keer in de vodafone winkel geweest, zij kunnen mij niet helpen en raden me aan een partij te kiezen die wel netwerk biedt. Nog 4 maanden uitzitten en dan kunnen we eindelijk weer bellen!

 

Waar mij broek wel van afzakt, als ik google of hier op de community een search uitvoer, dat de klachten terugvoeren tot 2015! Schandalig dat in dit tijdperk gebieden nog steeds ontstoken zijn van fatsoenlijk netwerk. Van de 24 maanden abbonement, had ik 16 maanden abonnementsgeld net zo goed in de sloot kunnen gooien...

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Albertine82,
Welkom op de Community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat bereikbaar zijn erg belangrijk is. Zeker, als dit al langer speelt en je het al vaker aangekaart hebt via de winkel. Het netwerk is van allerlei factoren afhankelijk zoals waar de mast staat etc. Ik weet niet of mijn collega's dit al geadviseerd hebben, maar bij slecht bereik kun je een onderzoek aanmaken via onze networkcheck. Mijn collega's controleren dan wat er precies aan de hand is en als het niet opgelost kan worden, kunnen zij een aanbod doen om eventueel naar een andere provider toe te gaan etc. Had je dit ook al geprobeerd? Geef in het onderzoek aan hoe lang het speelt, wat je ervaart etc. Hoe meer je vermeld, hoe beter. Helaas kan ik vanuit hier er niks in betekenen. Laat je weten wat de uitkomst van het onderzoek is?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Albertine82,
Welkom op de Community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat bereikbaar zijn erg belangrijk is. Zeker, als dit al langer speelt en je het al vaker aangekaart hebt via de winkel. Het netwerk is van allerlei factoren afhankelijk zoals waar de mast staat etc. Ik weet niet of mijn collega's dit al geadviseerd hebben, maar bij slecht bereik kun je een onderzoek aanmaken via onze networkcheck. Mijn collega's controleren dan wat er precies aan de hand is en als het niet opgelost kan worden, kunnen zij een aanbod doen om eventueel naar een andere provider toe te gaan etc. Had je dit ook al geprobeerd? Geef in het onderzoek aan hoe lang het speelt, wat je ervaart etc. Hoe meer je vermeld, hoe beter. Helaas kan ik vanuit hier er niks in betekenen. Laat je weten wat de uitkomst van het onderzoek is?

Albertine82
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee, dit hoor ik nu voor het eerst... Bedankt voor de tip, ik heb inmiddels een case aangemaakt. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Namens Vodafone mijn excuses @Albertine82! Dit had wel medegedeeld moeten worden zodat het al veel eerder onderzocht en meegedacht kon worden over een oplossing. Ik zal dit ook terugkoppelen naar de winkel toe. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic