1
Vraag
2
Reageer en help mee
Ethem27

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bereik 4G slecht, bellen over wifi geen oplossing

Goedenavond, 

 

Sinds een aantal maanden heb ik zeer slecht bereik. Hierover heb ik contact gehad over de Vodafone chat. Daarbij werd aangegeven dat er een onderzoek gestart zou worden. Hieruit was gebleken dat mijn woonplaats net buiten het netwerk valt en dat ik wifi moet gebruiken. Deze oplossing werkt niet voor mij, omdat ik geen wifi aansluiting heb. Om deze reden verwacht ik een alternatieve oplossing waarmee jullie mij kunnen helpen. 

Graag hoor ik van u.

 

Met vriendelijke groet,

 

I. E. M.

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Ethem27 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Dat is zuur! Helaas kan ik je niet verder helpen hiermee, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Akls het goed is, heb je een e-mail ontvangen over het onderzoek. Hierop mag je terugreageren dat de geboden oplossing niet helpt. Dan komt dit direct uit bij de juiste afdeling en kunnen zij kijken of er nog een andere oplossing is. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Ethem27
Welkom op de Community van Vodafone! Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als bellen over Wifi niet mogelijk is en je hierdoor alsnog niet bereikbaar bent! Gelukkig verwijst @ Energieboy je gelijk door naar de juiste afdeling. Je kunt terug reageren op de e-mail van mijn collega's van de Network crew. Zij kunnen met jou kijken naar de eventuele mogelijkheden. Had je dit al gedaan? Mocht dit niet meer lukken, dan hoor ik het graag! Ik zet graag jouw reactie door naar hun toe. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic