AadS

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Actuele gebruiksinformatie

Waarom moet ik altijd opnieuw inloggen om actuele gebruiksinformatie te krijgen? Dat moet toch direct beschikbaar zijn bij het openen van de My Vodafone app?

6 Reacties 6
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @AadS, welkom hier!

Hmm, wat gek! Je zou namelijk verwachten dat als je de My Vodafone app opent de informatie opnieuw wordt ingeladen en dus ook jouw verbruik. Het opnieuw moeten inloggen om je verbruik bijgewerkt te krijgen is hierin zeker niet logisch. Heb je voor de zekerheid ook al eens geprobeerd om de app helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren?

AadS
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel Cecilia. Dat vind ik ook. Daarom ben ik al zo’n twee weken via chat bezig om dit opgelost te krijgen. Maar daar snapt men er helemaal niets van. Daar kreeg ik ook de opmerking om de app opnieuw te installeren maar dat had ik al tig keer gedaan. Ook via de site werkt niet. Inmiddels krijg ik sinds een paar dagen geen reactie meer. Het zou aan de technische dienst zijn doorgegeven.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

@AadS Hmm, als ik het nummer opzoek in jouw profiel dan kan ik niets inzien en krijg ik de melding dat je een prepaid abonnement bij Hollands nieuwe hebt. Klopt dit? Zo ja, dan zou je namelijk beter contact op kunnen nemen met Hollands nieuwe zelf i.p.v. Vodafone.

AadS
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Cecilia, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om het uit te zoeken. Mijn indruk dat My Vodafone niet stabiel is wordt hiermee bevestigd. Ook Mijn Ziggo loopt er af en toe tussendoor.

De feitelijke situatie is als volgt. Ik heb een nieuw Vodafone unlimited abonnement afgesloten. Het nummer is ** en het klantnummer **. Ik gebruik dit op de camping in een router om WiFi te kunnen gebruiken met onze tablets en telefoons. Daarnaast hebben wij ieder een vast abonnement voor onze telefoons bij Hollands Nieuwe. De nummers zijn **. Ook hebben wij een abonnement voor internet en tv thuis bij Ziggo. Ik hoop dat je met deze informatie iets kunt betekenen. Via de chat krijg ik de indruk dat men de zaak niet serieus neemt of er geen weg mee weet. Nog even ter info: toen ik vanmorgen op mijn tablet de app van My Vodafone opende kreeg ik de melding goede middag met de gebruikstijd van inderdaad gistermiddag. Nogmaals, ik hoop van harte dat er een keer iets aan gedaan kan worden. Alvast bedankt voor de moeite. Vriendelijke groet, Aad Scheffer

*Mobiele nummers verwijderd door moderator. Let op met de informatie die je openbaar deelt*

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @AadS 
Ik heb de persoonlijke informatie uit je bericht verwijderd, want je wilt natuurlijk niet dat alle mobiele nummers op het world wide web te vinden zijn. Bij Vodafone heb je inderdaad één abonnement (Red Unlimited). We hebben geen inzage in de abonnementen van Hollands nieuwe. Zij hebben een eigen klantenservice en gezien het probleem kunnen we deze ook buiten beschouwing laten, aangezien deze mobiele abonnementen ook niet werken i.c.m. My Vodafone. 

Bij jouw gegevens voor het Red Unlimited abonnement is inderdaad enkele dagen geleden een case aangemaakt voor onze technische dienst om dit verder te onderzoeken. Dit is een logische vervolgstap als de reguliere oplossingen niet werken. In het algemeen krijg je binnen 10 werkdagen een terugkoppeling n.a.v. de case. Laten we dit samen in de gaten houden! 🙂 

AadS
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hartelijk dank Cecilia. Afwachten dan maar. Al blijf ik het vreemd vinden dat dit alleen bij mij zo is. Het lijkt toch duidelijk een systeemfout.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic