Klaverdijk

Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

4g valt zeer regelmatig uit

Ik heb een IPhone 11 waar dagelijks zeer regelmatig 4G niet werkt. Ik heb i.o.m. de klantenservice alles doorgenomen qua instellingen etc. Mijn IPhone is ter reparatie aangeboden en volgens reperateur hersteld. Dit is echter niet het geval. Vandaag wederom contact gezocht met klantenservice en kunnen mij niet helpen. Hoezo niet helpen!!,! Ik betaal maandelijks een bedrag waar ik een dienst voor verwacht. Wie bij Vodafone neemt mijn probleem serieus en zorgt ervoor dat het wordt opgelost. Ik heb alle mogelijke oplossingen geprobeerd zonder resultaat. Heb ook tijdstipppen,data en locaties doorgegeven op het moment dat het gebeurde. 

vriendelijke groet

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Was me niet duidelijk dat dit ook geprobeerd was. Wel alle mogelijke oplossingen geprobeerd, waaronder, ik nu begrijp, ook het wisselen. Erg vervelend, zou dan ook geen ander advies hebben wat te doen. Een andere iPhone 11 proberen, misschien ook al gedaan? 

Een officiële klacht indienen bij Vodafone en vragen wat hieraan gedaan kan worden. Volledig uitleggen wat je eraan hebt gedaan en dan wachten wat ze kunnen bieden. Het blijft natuurlijk heel vervelend. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Klaverdijk 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je ook al getest om je eigen simkaart in een ander toestel te stoppen en een andere simkaart in je eigen iPhone? Dan kan je voor jezelf testen of het aan je simkaart ligt, of aan je toestel. Een simpele test, maar soms een hele heldere uitslag. 

Klaverdijk
topicstarter
Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Energieboy,

zoals ik al aangaf is alles al geprobeerd ook jouw oplossing. Op advies van Vodafone zelfs overgegaan op een E Sim.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Was me niet duidelijk dat dit ook geprobeerd was. Wel alle mogelijke oplossingen geprobeerd, waaronder, ik nu begrijp, ook het wisselen. Erg vervelend, zou dan ook geen ander advies hebben wat te doen. Een andere iPhone 11 proberen, misschien ook al gedaan? 

Een officiële klacht indienen bij Vodafone en vragen wat hieraan gedaan kan worden. Volledig uitleggen wat je eraan hebt gedaan en dan wachten wat ze kunnen bieden. Het blijft natuurlijk heel vervelend. 

Burgers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb je toevallig een VPN op je toestel ?  Bij mij nl precies hetzelfde.

De VPN blijkt de boosdoener.

Nu heb ik doe eraf gehaald, maar dat is natuurlijk geen echte oplossing.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic