elinevangelder

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jullie hebben een project gedaan met de Piaggio Wi-bike in 2016.
Ik vroeg mij af wat het bereik van de gps-tracker is, m.a.w. kan je de Wi-bike in België ook gebruiken om te tracken?
Zit er dan een simkaart in de fiets en moet je hiervoor Vodafone als provider hebben of werkt deze ook met je eigen provider? Aangezien we in België Vodafone niet als provider hebben maar de fietsen wel in België worden verkocht.

Bedankt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels al een antwoord op je vraag elinevangelder of heb je hier nog vragen over?
De Wi-Bike is voorzien van de Vodafone Global Internet of Things (IoT) simkaart. Die is ingebouwd in het frame en houdt voortdurend de locatie bij met behulp van GPS, waar ook ter wereld. Wanneer de Wi-Bike een poging tot diefstal registreert wordt er direct een waarschuwing verzonden naar de eigenaar op de speciale iOS of Android app.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi elinevangelder
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Grappig, wist van het hele bestaan niets af. Ik heb wel een pagina gevonden die wat meer zegt over het product maar ik denk dat je deze zelf ook al wel had gevonden. Overige antwoorden kan ik je niet geven dus ik hoop dat er iemand van Vodafone langs komt die daar wel iets meer van af weet. Het moet dan wel echt puur toeval zijn want normaal gezien is toch altijd wel het verzoek om contact op te nemen met de klantenservice.

Succes in ieder geval met je zoektocht 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels al een antwoord op je vraag elinevangelder of heb je hier nog vragen over?
De Wi-Bike is voorzien van de Vodafone Global Internet of Things (IoT) simkaart. Die is ingebouwd in het frame en houdt voortdurend de locatie bij met behulp van GPS, waar ook ter wereld. Wanneer de Wi-Bike een poging tot diefstal registreert wordt er direct een waarschuwing verzonden naar de eigenaar op de speciale iOS of Android app.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic