Ginna38

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wachtwoord

Goedemorgen, 

ik probeer nu al 3 dagen ingelogen op My Vodafone en op mijn e-mail maar hij zegt elke keer dat mijn wachtwoord niet klopt heb ook al met ziggo aan de telefoon gezeggen een zaterdag maar die snappen me ook niet ik moet gewoon in mijn e-mail komen want daar komt alles op binnen wat belangrijk is ik hoop dat ik zo snel mogelijk geholpen wordt want dit is echt niet leuk meer 

Met vriendelijke groet

Ginna Mastenbroek

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Ginna38 . Welkom hier!

Ik help je graag, maar ik begrijp je niet helemaal. Je hebt het over MyVodafone maar ook over dat je Ziggo gebeld hebt en dat je in je mail moet komen. 
Wat is er exact aan de hand? Dan weet ik wat ik voor je kan doen :-). 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Ginna38 . Welkom hier!

Ik help je graag, maar ik begrijp je niet helemaal. Je hebt het over MyVodafone maar ook over dat je Ziggo gebeld hebt en dat je in je mail moet komen. 
Wat is er exact aan de hand? Dan weet ik wat ik voor je kan doen :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic