Arda

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

vraag s23+ accessoires

Hallo! Kan ik ook andere accesoires kiezen bij samsung 23 + zoals oordopjes of iets dergelijks als dat mogelijk is 😄 

 

Met Vriendelijke Groet,

 

Arda 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Arda, welkom hier!

Jouw vraag roept ook direct vragen op bij mij, haha! Bedoel je of je ook een keuze kunt maken in de accesoires die standaard worden meegeleverd in de verpakking van het nieuwe toestel of een andere specifieke (tijdelijke) actie? In dat geval is het antwoord helaas nee. De accesoires in de doos worden standaard vanuit de fabrikant meegeleverd en in geval van een specifieke (tijdelijke) actie geldt de actie echt op dat bepaalde product. Mocht je iets heel anders bedoelen, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Arda, welkom hier!

Jouw vraag roept ook direct vragen op bij mij, haha! Bedoel je of je ook een keuze kunt maken in de accesoires die standaard worden meegeleverd in de verpakking van het nieuwe toestel of een andere specifieke (tijdelijke) actie? In dat geval is het antwoord helaas nee. De accesoires in de doos worden standaard vanuit de fabrikant meegeleverd en in geval van een specifieke (tijdelijke) actie geldt de actie echt op dat bepaalde product. Mocht je iets heel anders bedoelen, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag! 

Arda
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Jammer, haha bednakt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic